wtorek, kwietnia 21, 2020

ECO BOUTIQUE świece sojowe.

ECO BOUTIQUE świece sojowe
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy post poświęcony będzie świecom sojowym. Ze sklepu Eco Boutique dotarły do mnie trzy świece, ale wybór jest dużo większy i każdy znajdzie zapach odpowiedni dla siebie. Ale nie tylko są tam świece, również produkty ekologiczne, szczoteczki do zębów, szczotki do włosów, coś dla dzieci, czy do sprzątania.
Dzisiaj zajmiemy się świecami, zapraszam na post. 

ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
 Świeca Blackberry & Vanilla, to kompozycja owocowego i słodkiego, a jednocześnie nieco ostrego zapachu czarnej porzeczki oraz ciepłego i słodkiego zapachu wanilii, który  wprowadzi Cię w dobry nastrój i pozwoli zrelaksować.
Świeca w szklanym pojemniku, wykonana z najwyższej jakości naturalnego wosku sojowego z drewnianym knotem, zapakowana w ozdobny karton z ekologicznej tektury.
Produkt ekologiczny, wegański, bez barwników.
Pojemność: 160 ml
Czas palenia: ok. 40 godzin

ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
 Świeca A Sky Full of Stars, to nietuzinkowe połączenie świeżego zapachu cytrusów ze słodkim zapachem wanilii. Lekki, przyjemny i otulający zapach idealnie sprawdzi się na długie wieczory.
Świeca w szklanym pojemniku, wykonana z najwyższej jakości naturalnego wosku sojowego z drewnianym knotem, zapakowana w ozdobny karton z ekologicznej tektury. 
Produkt ekologiczny, wegański, bez barwników. 
Pojemność: 160 ml
Czas palenia: ok. 40 godzin

ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
 Świeca Smell of Success została stworzona specjalnie z myślą o ludziach sukcesu. Olejek z pomarańczy relaksuje i uspokaja, mięta pobudza pracę układu nerwowego, a rozmaryn rozjaśnia umysł ułatwiając proces myślenia oraz poprawia pamięć. Wszystkie użyte olejki w świecy Smell of Success poprawiają samopoczucie fizyczne i psychiczne. Dodatkowo orzeźwiający zapach zapewni jasność i otwartość umysłu. 
Świeca w szklanym pojemniku, wykonana z najwyższej jakości naturalnego wosku sojowego z drewnianym knotem z dodatkiem olejku eterycznego, zapakowana w ozdobny karton z ekologicznej tektury. 
Produkt ekologiczny, wegański, bez barwników.
Pojemność: 160 ml
Czas palenia: ok. 40 godzin

ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
ECO BOUTIQUE świece sojowe
  Wszystkie świece są w szklanych, ciemnobrązowych, zakręcanych słoiczkach. Przychodzą zapakowane w kartoniki, każdy osobno. Każdy kartonik przewiązany jest innym kolorem wstążki. Bardzo ładnie się prezentują, można podarować komuś bliskiemu na prezent.
Jeszcze kilka ciekawostek odnośnie tych świec:

* każda świeca tworzona jest od podstaw ręcznie, z dużym zaangażowaniem i dbałością o szczegóły
* wosk sojowy użyty do świec jest biodegradowalny, ekologiczny i przyjazny środowisku
* zapachy stosowane w świecach nie są testowane na zwierzętach, a podczas ich produkcji nie wykorzystuje się żadnych składników pochodzących od zwierząt
* podczas palenia świec wytwarza się o wiele mniej sadzy, niż w przypadku świec parafinowych, przez co zmniejsza się wydzielanie szkodliwego dla naszego zdrowia dwutlenku węgla 
* po wypaleniu świecy słoik może zostać użyty jeszcze wielokrotnie m.in. do przechowywania własnoręcznie przygotowanych kosmetyków (pamiętajmy wcześniej o odpowiednim umyciu i dezynfekcji opakowania)
 Świece mają piękne zapachy. Już samo odkręcenie słoiczka powoduje uwalnianie miłego zapachu w pokoju. Podczas palenia ten zapach jest bardziej intensywny (ale nie nachalny), trwa praktycznie cały czas, nawet po zgaszeniu. Bardzo mi się to podoba, nie muszę używać odświeżacza powietrza.
Uwielbiam palić takie świece, szczególnie te sojowe z drewnianym knotem. Największy urok to ma wieczorem, kiedy już usiądziemy spokojnie do wieczornej kawy, czy herbaty, weźmiemy książkę do ręki, lub przytulimy się do ukochanej osoby i spędzimy z nią miły wieczór przy lampce wina, słychać wtedy delikatne trzaski drewnianego knota, który się powoli spala.
Dwie świece: Blackberry Vanilla i A Sky Full Of Star mają piękne, delikatne, słodkie, otulające zapachy. Natomiast Smell Of Success ma mocny, miętowo-rozmarynowy zapach, bardzo rześki i orzeźwiający, idealny na rozpoczęcie energicznie dnia. Jeśli potrzebujecie takiego energetycznego pobudzacza, to polecam Wam tę świeczkę.
One wszystkie są cudne, ale moim ulubieńcem z tej trójki jest świeca o zapachu A Sky Full Of Star, uwielbiam jej zapach , uwielbiam ją wąchać.
Wiem, że wiele z Was często wybiera, używa i kupuje ekologiczne produkty, dlatego zapraszam do tego sklepu. Tym bardziej jeśli macie ochotę na takie naturalne świece sojowe.
Polecam z czystym sumieniem. Świece długo się palą, a ich zapach unosi się w powietrzu długie godziny.

Lubicie spędzać czas przy zapalonych świecach? Znacie ten sklep? Kupujecie naturalne świece sojowe, czy parafinowe?

21 komentarzy:

  1. muszą być fantastyczne, uwielbiam takie ciemne , surowe szkło i ten knot, zaraz zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałąm już o sojowych świecach i może na jesień się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam świec sojowych w swojej kolekcji i od pewnego czasu myślę nad ich zakupem. Na rynku jednak jest ich tak dużo, że nie wiem na które się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już kilka świec sojowych i są super, długo się palą i pięknie pachną :) a wybór jest naprawdę ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo! ja o tych swiecahc sojowych już dużoc zytałam, ale jeszcze nie używałam żadnych ! :) mega mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie się prezentują. Bardzo lubię świece zwłaszcza jak ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super świece, ja jestem ich zwolenniczką, zwłaszcza tych sojowych, zazdroszczę zapachu, bo brzmią świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tej marce świec, ale jestem absolutnie zauroczona! Mają prześliczne opakowania. Najbardziej ciekawi mnie zapach Blackberry & Vanilla. Muszę koniecznie zerknąć do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszelkiego rodzaju świece i pachnidełka! także chętnie je oblukam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie zapakowane, aż żal je rozpakować. Ślicznie prezentują się te świece i chętnie widziałabym je u siebie w domu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę sojowe świece to dlaa mnie nowość. Wyglądają fajnie mysle że znalazabym miejsce w sowim domu na nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ pięknie prezentują się te świece, jestem ciekawa wszystkich zapachów, muszą być cudowne

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam świece sojowe, i ogólnie świece, super sprawa. Pieknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnoscia sa warte zakupu, sama jestem fanka swiec i mialam tez sojowe, pachna oblednie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię świece i ostatnio chętnie je palę. Tej marki świec nie znam, ale postaram się to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam świece zapachowe, mogłabym raczyć nimi mój nosek i wnętrza niezależnie od pory roku. Co do zapachu pomarańczy to czytałam o jego relaksującym działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam aromatyczne świece sojowe. Mam kilka w swoim domowym zaciszu, ale z chęcią wskoczyło bym się również na kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie się prezentują. Myślę, że ta z wanilią by mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam świece sojowe! Mam ich najwiecej w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli chodzi o świeczki, to mam chyba z cztery sojowe, ale głównie z boxów książkowych, które zamawiam. W tym miesiącu powinny mi przyjść jeszcze trzy albo cztery ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie taka świeca sojowa. Nie miałam jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger