piątek, kwietnia 10, 2020

Zestaw frezów, dla leworęcznych stylistek - IQnails.

Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu pisałam Wam o uniwersalnym zestawie frezów do usuwania różnego rodzaju stylizacji. Dzisiejszy post będzie podobny, będzie również o frezach, ale tym razem zobaczycie zestaw frezów dla leworęcznych stylistów. Może nie wszyscy wiedzą, ale ja jestem osobą leworęczną i to z myślą o nas zostały zaprojektowane takie frezy.
Ten zestaw, o którym dzisiaj opowiem został stworzony w Polsce, firma IQ Nails specjalizuje się w produkcji różnego rodzaju frezów medycznych, z najwyższej jakości materiałów. Po to by praca takimi frezami była szybka, bezpieczna, ale i długotrwała.
Zapraszam na post.

Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
Zestaw frezów dla leworęcznych stylistek IQnails
W skład zestawu wchodzą dwa frezy z węglika spiekanego ze specjalnymi nacięciami do pracy w lewo i frezy diamentowe, dzięki którym opracujesz skórki. 
 Frezy z węglika spiekanego dla leworęcznych:
* idealne do szybkiego usuwania hybrydy, żelu i akrylu
* do usuwania hybrydy na bazie żelu lub akrylu
* tworzenie idealnego kształtu paznokcia
* szybkie opracowywanie skórek
 Frezy diamentowe: 
Frez diamentowy stożek - pozwala odsunąć oraz opracować nawet najbardziej problematyczne i zrogowaciałe skórki. Niebieski kolor paska oznacza standardową gradację ziarna diamentowego zapewniającego szybką pracę. 
Frez diamentowy długi płomyk - do głębokiego podnoszenia skórek i oczyszczania paznokci od spodu. Czerwony kolor paska oznacza drobną gradację ziarna diamentowego zapewniającego bezpieczną pracę. Bardzo precyzyjna końcówka freza dotrze w każdy zakamarek paznokcia. 
Frez diamentowy mały płomyk – dzięki swojej niewielkiej średnicy pozwala jeszcze głębiej odsunąć skórki oraz dokładniej usunąć błonki przy wale paznokciowym. Frez idealnie sprawdzi się do bezpiecznego podnoszenia bardzo delikatnych skórek. Jest niezbędny w technice „malowania pod skórki”. 
Frez diamentowy kulka - frez ten pozwala szybko, dokładnie i nieinwazyjnie usunąć podniesione skórki bez konieczności użycia cążek. Niebieski pasek oznacza uniwersalną gradację ziarna.

Jak widać na powyższych zdjęciach mamy dwa większe, złote frezy. Są to uniwersalne frezy do zdejmowania hybrydy, żelu, czy akrylu, bądź możemy nimi nadać odpowiedni kształt przedłużanym paznokciom. Te dwa frezy mają specjalne nacięcia, które są skierowane w lewą stronę i to różni je od frezów dla praworęcznych stylistek. Jako osoba leworęczna, często zastanawiałam się, czy istnieją frezy specjalnie dla leworęcznych osób i czy to ma w ogóle znaczenie. Kiedyś szukałam informacji na ten temat, ale było to wiele lat temu. Na ten moment otrzymałam odpowiedź i już wiem, że takie frezy istnieją. IQ Nails ma przeogromny wybór frezów, nie tylko tych dla leworęcznych, praworęcznych do dłoni i stóp, ale również podologiczne, czy frezy ze specjalnymi powłokami.
Być może pamiętacie z poprzedniego posta, w którym pisałam, że mam porównanie z tymi tańszymi "chińskimi" frezami, bo takie miałam i takich wcześniej używałam i powiem Wam, że różnica jest diametralna. Kiedyś myślałam, że frez to frez. Jednak teraz już wiem, że nie jest to prawda. Frezami dobrej jakości całkiem inaczej się pracuje, czuć to w rękach. Nie jestem w stanie słowami Wam tę różnicę opisać, to trzeba poczuć na własnych pazurkach. Lub na pazurkach Waszych klientek.
Praca tymi frezami będzie dużo przyjemniejsza i dużo szybsza. Opracowywanie skórek wokół paznokci trwa chwilę. Tymi diamentowymi, mniejszymi frezami możemy pozbyć się skórek, błonek i zrogowaciałego naskórka, bez używania cążek.  
Każdemu, kogo interesuje stylizacja paznokci, kto ma frezarkę i używa frezów polecam te zestawy, każdy będzie z nich zadowolony i ich jakość Was zachwyci. Warto zajrzeć na stronę IQ Nails, są jeszcze inne przeróżne zestawy. Można również zakupić każdy frez osobno i stworzyć dla siebie odpowiedni, satysfakcjonujący nas zestaw, idealny do naszych potrzeb.

Używacie frezów do opracowywania skórek wokół paznokci?Czy robicie to tradycyjnymi cążkami?

16 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia że robią frezy dla leworęcznych. Sama jestem właśnie leworęczna, jednak kiedy byłam mała nauczyłam się posługiwać prawą ręką tak sprawnie, że lewą tylko trzymam widelec podczas jedzenia i piszę ;) resztę robię prawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw, z pewnością każda fanka zadbanych paznokci ucieszy się z takich frezów

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama planuję zakup frezów, ale dla praworęcznych. Chętnie zapoznam się z ofertą marki i może wybiorę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, nie miałam pojęcia, że robią też wersję dla leworęcznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Moim małym marzeniem jest frezarka. Przestałam robić hybrydy bo nie znosiłam zdejmowania i piłowania z takimi frezami byłoby znacznie łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow, ja sobie nie robię panzokci bo jeste maks niemanualna, ale super, że ktoś pomyślał o leworęcznych! czad
    Cudownej Wielkanocy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw wygląda nie dość że elegancko to jeszcze profesjonalnie!
    i do tego jest dla leworęcznych, mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że są frezy dla leworęcznych. Super sprawa i z pewnością ułatwia pracę takim osobom. Ja używam frezarki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam frezarkę ale nie tak profesjonalna. Nie używam jej no chodze do koleżanki malować paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie wiedziałam że są zestawy dla leworęcznych. Pięknie jednak się prezentują. Ja mam podstawową frezerkę i kilka końcówek

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam, że to nie ma znaczenia od strony. A jednak

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe, nie wiedzialam ze strony maja znaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O wiele bardziej wolę frezarkę niż tradycyjne cążki, te drugie jakoś mnie tak bardzo odstraszają od siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rozwiązanie. Na pewno leworęczne osoby się ucieszą z tego, że jest to coś specjalnie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia, że istnieją frezy dla osób leworęcznych. Myślę, że w ten sposób osoby leworęczne również mogą rozwijać swoją pasję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger