niedziela, maja 07, 2017

BANGGOOD - przegląd sklepu i moje propozycje.

Hej!
Już od jakiegoś czasu widać w modowej blogosferze prezentacje tego, co nam oferuje sklep banggood.com
Ostatnio zostałam zaproszona do współpracy, dlatego chcę tym, co jeszcze nie znają tego sklepu po części pokazać, co tam możecie znaleźć :)
Zapraszam na post :)

 KLIK



 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK

 KLIK


W sklepie Banggood/klik znajdziecie bardzo szeroki asortyment, odzież damską, męską i dziecięcą, buty damskie i męskie, jest również dział beauty, w którym są kosmetyki i akcesoria kosmetyczne, ale także do stylizacji paznokci.
 Na tym nie koniec, bo jest też dział z różnymi rzeczami dla domu, ogrodu, czy z akcesoriami do telefonów. To tylko niektóre propozycje z ogromnego asortymentu, jaki oferuje ten sklep, więc warto do niego zajrzeć.
 Wybrałam tylko kilka propozycji sukienek, butów, strojów kąpielowych i kosmetyków, jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze tam można fajnego znaleźć, serdecznie zapraszam do  Banggood/klik :)


Pozdrawiam :)
 

10 komentarzy:

  1. Na kosmetyki nie zwróciłam tam uwagi. Dwie pierwsze sukienki super 116 i 72 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jest tam sporo tego, zarówno kosmetyków jak i sukienek :)

      Usuń
  2. Pomadki metaliczne follacure wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, zobacz ile jeszcze jest innych, fajnych rzeczy :)

      Usuń
  3. Pierwsza sukienka moja ulubiona:) Klik: 72,06; 116,11; 116,50; 80,25; 53,32 itd:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za klikanie :* pierwsza sukienka jest urocza :)

      Usuń
  4. Ostatnia sukienka bardzo mi się podoba, aczkolwiek te maxi tez zdobyły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger