piątek, maja 12, 2017

ZAFUL - śliczna, różowa sukienka/maxi dress.

Hej!
U mnie znowu pochmurno, brak słońca ehhh.... Ale dla ocieplenia, przychodzę do Was z bardzo letnią stylizacją :) Nie tak dawno temu doszła do mnie ze sklepu Zaful, piękna maxi sukienka, o cudnym kolorze pudrowego różu.
Zapraszam na post :)



 Jak już pewnie wiecie, uwielbiam sukienki o długości maxi. Ostatnio postanowiłam uzupełnić swoją szafę o kilka takich sukienek. Jedną z nich jest dzisiejsza maxi sukienka, o pięknym, jasno różowym kolorze. Na lato będzie idealna. Posiada podszewkę, dlatego jest trochę grubsza, w upale ponad 30C będzie w niej zdecydowanie za gorąco, ale przy 25C będziemy bardzo dobrze się w niej czuli.
Sukienka jest bardzo dobrze uszyta, z dobrego gatunku materiału, coś jakby żorżeta. Nic nie prześwituje, jest luźna, lejąca, jak dla mnie super :) Jestem z kolejnego zamówienia bardzo zadowolona i gorącą Wam ją polecam :)
Okulary już jakiś czas temu widzieliście, pokazywałam je w osobnym poście, poświęconym moim modelom jakie posiadam i napisałam o nich trochę więcej, więc jeśli ktoś jeszcze nie czytał, zapraszam TUTAJ/klik.

Dajcie znać, czy lubicie nosić i dobrze się czujecie w sukienkach maxi?
Zapraszam do klikania w linki, bardzo dziękuję :)


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam spódnice i sukienki maxi, Twoja ma piękny kolor ale moje serce skradły okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sukienki maxi, ale rzadko je noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero przełamuję, bo zawsze nosiłam spodnie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam maxi sukienki i chyba tych w szafie mam najwięcej :) Śliczny kolor 27,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podoba :)

      Usuń
    2. Cudowna sukienka! I dodatkowo w moim ulubionym kolorze :)

      Usuń
    3. Tak, jest śliczna :)widzę, że też lubisz róż :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger