wtorek, maja 09, 2017

TRUSCADA - dwa lakiery hybrydowe / Kristyl.

Hej!
Nie wiem jak Wy, ale mam wrażenie, ze wiosna totalnie się na nas w tym roku obraziła :)
Ale ja mam nadzieję, że już za momencik będziemy cieszyć się ciepłem i wysokimi temperaturami :)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać dwa przepiękne kolory lakierów hybrydowych, które dotarły do mnie ze sklepu Kristyl/klik.

 


W ostatniej przesyłce od Kristyl, znalazł się przepiękny, biały kalendarz, w którym możemy zapisywać ważne rzeczy, o których nie chcemy zapomnieć, których nie możemy pominąć, ale również posiada wiele stron notatnika, gdzie możemy zapisać ważne informacje. Jest świetnym pomocnikiem przy umawianiu klientek w salonie kosmetycznym :) Kalendarz jest rewelacyjny i myślę, że każdemu może się przydać i pomóc w codziennym funkcjonowaniu.
Do przesyłki dołączone były również dwa katalogi, w których znajdują się podstawowe informacje o produktach, jak i kolory lakierów hybrydowych, pigmentów, czy żeli. Są bardzo pomocne w szybkim wyborze produktu jaki nas interesuje.
Dzisiaj pokazałam Wam tylko te dwa kolorki lakierów hybrydowych z najnowszej linii Unicum Plus, o nowej ulepszonej formule. Oba kolorki są przepiękne, na żywo wyglądają obłędnie :) Moje serce skradł Caesar, który jest kobaltowo/chabrowym kolorkiem, po prostu cudowny kolor :) Ale Rude Girl jest pięknym, wiosenno-letnim fioletem, który na pewno Wam również się spodoba :)
Zobaczycie je na paznokciach już niedługo.
Hybrydy marki Truscada, są bardzo mocno napigmentowane, maja bardzo dobre krycie, delikatnie się poziomują, ale nie spływają na skórki. O ich trwałości, nakładaniu powiem Wam więcej przy kolejnym poście.  Pojemność ich, to aż 10ml/42zł. Utwardzają się zarówno w lampach UV/2min, jak i LED/60s.


Dajcie znać jak Wam się podobają te kolory? :)
Wiosną i latem na jakie kolory stawiacie, które najczęściej królują na Waszych paznokciach?
Pozdrawiam :)

 

8 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger