wtorek, maja 23, 2017

ZAFUL - granatowa koszula i koszulka ze słoniem.

Hej!

Dzisiejsza stylizacja będzie na troszkę chłodniejszy dzień. Pokażę Wam granatową koszulę i koszulkę z nadrukiem słonia z krótkim rękawem.
Obie bluzki pochodzą ze sklepu Zaful.
Zapraszam na post :)



Koszula jest długa, duża, z dwoma kieszonkami na piersiach i długimi rękawami. Dekolt jest głęboki, ale możemy go zakryć związując mocniej sznurówkę. Jak widzicie, materiał jest bardzo gniecący, prasowałam ją przed zdjęciem, założyłam do zdjęcia i możecie zobaczyć jak się przez ten krótki czas wygniotła. Powiem Wam szczerze, że nie lubię gdy materiały tak się gniotą, wystarczy że siądziemy do auta, czy autobusu i nasze prasowanie pójdzie na marne. Ale jeśli nam to za bardzo nie przeszkadza, to koszula jest całkiem fajną, luźną stylizacją na co dzień, do pracy, czy do szkoły. Pasuje do dżinsów, legginsów, taki zestaw na szybko, jeśli chcemy założyć coś na szybko a nie mamy czasu, ani pomysłu na stylizację.
Bluzeczka z krótkim rękawem z nadrukiem słonia bardzo mi się podoba, bluzeczka jest z cienkiego materiału, będzie idealna na gorące dni. Z racji tego, że jest dosyć krótka, nie założę jej do spodni, ale do spódniczki myślę, że będzie dobra. Mimo, że jest to rozmiar OneSize, to ja bym tu obstawiała na M, bo dla mnie jest dosyć przylegająca, dlatego dla dziewczyn szczupłych będzie w sam raz.

Zachęcam do klikania w linki :) Za co bardzo dziękuję.

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawa koszula a bluzka z słoniem jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka ze słoniem bardzo mi się podoba, oryginalny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this post,
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula, lubię takie luźne fasony :) 17,49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu za kliknięcie :) koszula jest fajna, luźna.

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger