środa, maja 31, 2017

Tosave.com - mini dress/sukienka mini, u mnie jako koszula ;)

Hej!
Witajcie :) Ostatnio pokazywałam Wam śliczną, białą maxi sukienkę ze sklepu Tosave.com, dzisiaj kolejna sukienka, tym razem mini, którą zastosowałam jako bluzkę/koszulę ;)
Zapraszam na post.





Niestety nie odważyłam się pokazać solo tej "sukienki", dlatego użyłam jej jako bluzkę/koszulę. Jest to kolejna rzecz, która jest z bardzo cienkiego i mocno prześwitującego materiału, oczywiście nie wyjdę w niej tak jak Wam pokazałam na zdjęciach, bo niestety wszystko widać, ale jeśli założę pod spód jakiś top na ramiączkach, będzie wtedy ok.
Nie wiem dlaczego te zdjęcia na stronie sklepu są tak mocno przekłamane, bo jakoś nie widać, żeby na modelkach ten materiał był tak cienki, a w rzeczywistości tak jest. 
Miałam zamówić sukienkę w stylu boho i chyba lepiej bym zrobiła, bo nie do końca takie mini sukienki/bluzki/koszule mi odpowiadają, nie wiem co mnie podkusiło.
Ale może Wam się spodoba :) Pobuszujcie po sklepie, na pewno jakieś perełki wpadną Wam w oko :) Ja będę buszować, może następnym razem lepiej trafię :)
↓↓↓


 Pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. Świetny ma kolor :) U nich wszystko jakieś takie niewymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nigdy nie wiadomo czego można się do końca spodziewać ;)

      Usuń
  2. W roli koszuli zdecydowanie lepiej się prezentuje :) Na tobie wygląda świetnie, gustownie i stylowo, na zdjęciach modelki - nieco wulgarnie, jakby czegoś brakuje ( pewnie spodni :D )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszy rzut oka wydaje się że to tunika, ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że to idealne rozwiązanie połączenie tej mini sukienki i spodni. Tak sama czułabym się chyba najbardziej komfortowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jedynie na plaży odważyłabym się w niej wyjść solo ;)Do legginsów też będzie dobra :)

      Usuń
  6. Śliczny kolor sukienki, czy tuniki, fajnie wyglądasz, szkoda tylko że tak bardzo oddalone fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z jednej strony to dobrze, że są oddalone, bo za bardzo prześwituje ten materiał ;)

      Usuń
  7. Elegancko i z klasą :) Kolor bluzki jest piękny :)
    Oczywiście pomagam i klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie :)) Sukienka na spodnie i jest super :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kolor i powiem Ci, że jako koszula lepiej wygląda niż jeśli byłaby to sukienka ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger