czwartek, maja 04, 2017

ZAFUL - przepiękne, czarne sandałki na szpilce i bluzeczka z krótkim rękawem.

Hej!
Witajcie Kochani, pogoda dalej nie rozpieszcza, ale dzisiaj przychodzę do Was z przepięknymi, czarnymi sandałkami na wysokiej szpilce, ozdobionymi pięknymi kamieniami.
Rzeczy pochodzą ze sklepu ZAFUL.
Zapraszam na post. 



Nie tak dawno dotarły do mnie śliczne, czarne sandałki ozdobione kamieniami, na dosyć wysokiej szpilce, ok.12cm. Jeśli ktoś uwielbia chodzić na wysokim obcasie, to jak najbardziej polecam, bo sandałki są urocze, zjawiskowe. Całego uroku dodaje przód wysadzany kolorowymi kamieniami. Z tyłu mamy zapięcie na zamek błyskawiczny. Jedyne, czego troszkę mi zabrakło, to regulowanego zapięcia w kostce. Ogólnie są cudowne :)
Drugą rzeczą jest bluzeczka z wizerunkiem Marilyn Monroe. Tutaj mamy rozmiar OneSize, jednak bluzeczka jest trochę obcisła, dlatego ja stawiałabym raczej na M/L. Nie jest długa i osoby lubiące zakryć co nieco, muszą założyć jakieś okrycie wierzchnie. Ale do spódniczki będzie świetnie pasować. Na lato będzie super, jest z delikatnego, cienkiego materiału.
Mam nadzieję, że podoba Wam się motyw z MM :)
Okularki, które dzisiaj założyłam już poznaliście, pisałam o nich nie dawno.
Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja Wam się spodoba, zachęcam do klikania w linki, za co z góry bardzo dziękuję :)


Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Obcasy wyglądają nieźle, aczkolwiek ja w szpilkach po prostu nie chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja okazjonalnie ;) ale szpilki zawsze bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  2. ładne te buciki, ja niestety nie umiem na obcasie chodzic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne buciki :-) Poklikałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za tak wysokie szpilki, :) Buty mają piękne zdobienie :) 34,99

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne, ale to koszulka ( i płaszczyk ) skradły moje serce - świetna stylizacja! Przepięknie wyglądasz Rudasku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i bardzo się cieszę, że moja stylizacja przypadła Ci do gustu :) :*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger