piątek, maja 26, 2017

COLWAY - Kolagenowy płyn micelarny, ulubieniec i mój hit minionego półrocza :)

Hej!
Witajcie Kochani, dzisiejszy post poświęcony będzie kolagenowi i produktom z serii Hydro marki Colway.
Dzisiejszym bohaterem będzie płyn micelarny.
Zapraszam serdecznie na post :)




Dla oczyszczenia i nawilżenia.
Kolagenowy płyn micelarny Colway z linii HYDRO to kosmetyk, który może pochwalić się doskonałym doborem składników tworzących jedną, nierozerwalną całość. Tajemnicą sukcesu są innowacyjne metody, jakie zastosowano przy wydobyciu największych dobrodziejstw z substancji znajdujących się w preparacie oraz wiedza, którą posiadają twórcy tego kosmetyku. Linia HYDRO to przede wszystkim nawilżenie, czyli walka o każdą kroplę wody, którą może stracić nasza skóra. Jest ona narażona na działanie wielu czynników sprzyjających przenikaniu wody przez warstwę naskórka i niszczeniu płaszcza lipidowego, którego zadaniem jest ochrona przed tymi problemami. Codzienne nawadnianie skóry jest zatem nie tyle obowiązkiem, ile warunkiem gwarantującym utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry........ więcej dowiecie się TUTAJ/KLIK.

Kochani, o właściwościach, składzie, o kolagenie i innych ważnych składnikach, które zawiera ten płyn micelarny przeczytacie TUTAJ/KLIK.
Ja nie będę tych wszystkich wiadomości Wam tutaj kopiować, ale zapewniam Was, że warto poczytać, dowiecie się jak działa kolagen na naszą skórę.
Mogę Wam powiedzieć, że ten płyn jest moim ulubieńcem i odkryciem minionego półrocza. Jeszcze żaden płyn, który miałam dotychczas, nie oczyszczał mojej skóry tak dokładnie i dogłębnie jak ten. Codziennie po jego użyciu przyglądałam się szczególnie mojej skórze, najbardziej po zmyciu makijażu w okolicach nosa widziałam zawsze w porach zabrudzenia, które płyny micelarne nie zmywały. Po użyciu tego płynu, jestem w ogromnym zachwycie, jeszcze nigdy moja skóra nie była tak dobrze oczyszczona w okolicach nosa. To jeszcze nie wszystko, po oczyszczeniu twarz staje się przyjemnie nawilżona i wyczuwam delikatne napięcie, nie należy mylić z nieprzyjemnym ściąganiem. Czuję jak kwas hialuronowy w połączeniu z kolagenem ujędrnia moją skórę. Żaden płyn dotychczas przeze mnie stosowany, nie przynosił tak odczuwalnych efektów. Jestem szczerze tym produktem zauroczona :) Mogę Wam go polecić z czystym sumieniem.
Na zdjęciach widzicie jeszcze dwa inne produkty, o których napiszę więcej w kolejnych postach. Są to, cukrowy peeling do ciała i krem do rąk z tej samej serii Hydro.
Mam nadzieję, że zainteresowały Was te produkty i chętnie zajrzycie na stronę LAGENKO.PL i zapoznacie się z produktami kolagenowymi, serdecznie zapraszam.   
https://www.lagenko.pl/
Znacie, używacie produktów z kolagenem?
Dajcie znać co o nich sądzicie w komentarzach :)
Pozdrawiam :)

 

6 komentarzy:

  1. Ten kolagenowy płyn mnie zainteresował z uwagi na tak dobre właściwości oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jest rewelacyjny, żaden płyn nigdy nie dał mi takiego oczyszczenia :)

      Usuń
  2. Ostatnio myślę o zmianie płynu micelarnego, bo używam tego najtańszego z biedronki :D
    Ten kolagenowy wydaje się być bardzo ciekawy, kusi oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, jest cudowny, jak dla mnie odkrycie, hit i ulubieniec :)

      Usuń
  3. pierwsze słysze o tych produktach, ale zapowiadają się bardzo fajnie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger