piątek, maja 05, 2017

ZAFUL - propozycje sukienek/maxi dresses i butów/shoes na lato. WISHLIST.

Hej!
Lato coraz bliżej z czego ogromnie się cieszę, ponieważ  uwielbiam słońce, ciepło, lato, śpiew ptaków i wszystko to, co kojarzy się z latem :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was taką małą wishlist/listę rzeczy, które mi się spodobały i co zamierzam kupić.
Wybrałam z dwóch pozycji, czyli długie sukienki/maxi dresses i buty/shoes, wszystko ze sklepu ZAFUL.
Zapraszam na post :)

 
 
 








 KLIK


 KLIK





Przygotowałam dla Was tylko kilka pięknych, letnich, uroczych i bardzo kobiecych sukienek, ale zapewniam Was, że jest dużo, dużo więcej na stronie sklepu Zaful. Nie tylko maxi, które ja uwielbiam, ale również mini i midi, czy dżinsowe - każda znajdzie coś dla siebie :) 
Z butów wybrałam sandałki, które mi się podobają i z chęcią będę widziała je w mojej szafie, ale również japonki, w których latem uwielbiam chodzić. Jednak latem w upały stawiam na wygodę i najczęściej ubieram właśnie japonki :)

Dajcie znać, czy coś z moich propozycji Wam się spodobało?
Czy lubicie długie, piękne, sukienki maxi latem? 
Na jakie buty stawiacie w letnie dni?
Zapraszam również do klikania w linki, za co bardzo Wam dziękuję :)

Pozdrawiam :) 
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wybór, pierwsza sukienka i bordowa sukienka robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki typu maxi dress, ta bordowa jest śliczna ;) 36,99

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te propozycje nie wpadły mi w oko. Nie widzę siebie w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wybór sukienek w sklepie Zaful jest ogromny, myślę że spokojnie coś byś wybrała :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger