poniedziałek, maja 22, 2017

TRUSCADA - piękny, chabrowy Caesar :)

Hej!
Witajcie Kochani :)
Zapowiada się piękny, ciepły i słoneczny dzień, uwielbiam taką pogodę :)))
Żeby było jeszcze przyjemniej, przygotowałam dla Was, mam nadzieję piękną stylizację paznokci, za sprawą mojego ulubionego koloru lakieru hybrydowego firmy Truscada, o nazwie Caesar :)
Zapraszam na post :)



 Do dzisiejszej stylizacji wybrałam ten piękny, pochodzący z nowej linii Unicum Plus, lakier hybrydowy marki Truscada/Kristyl, o nazwie Caesar.
Do zdobienia użyłam białej pasty Prestige Line i pędzelka #0, wszystkie te produkty znajdziecie u jedynego w Polsce dystrybutora marki Truscada , firmie Kristyl.
Nie będę się powtarzać nad niesamowitą jakością tych produktów, są po prostu mega :) Ja uwielbiam lakiery hybrydowe Truscady, są niesamowitej jakości i trwałości, pracuje się na nich bardzo przyjemnie. Do tej stylizacji wystarczyły mi tylko dwie cienkie warstwy lakieru, żeby uzyskać idealne krycie. Uwielbiam różyczki na paznokciach, dlatego ozdobiłam sobie jeden palec tym właśnie wzorem, białą pastą, żeby nie było nudno ;)
Szczerze Wam polecam produkty Truscada, kto raz spróbuje, ten się w nich zakocha od pierwszego użycia :)

http://kristyl.pl/index.php

Dajcie znać, czy Wam się podoba moja dzisiejsza stylizacja :)?
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger