środa, maja 24, 2017

Zaful - cudowna sukienka ombre :)

Hej!
Kochani, chciałam Wam dzisiaj pokazać, cudowną, śliczna sukienkę ombre ze sklepu Zaful :)
Sukienka idealna na lato, zwiewna, cienka, wygodna, moim zdaniem jest super :)
Zapraszam na post.





Sukienka ombre jest jedną z moich ulubionych, jest mega wygodna, przewiewna, którą bardzo dobrze się nosi. Rękaw jest taki 3/4, ze ściągaczem na końcach. Posiada również gumkę ściągającą powyżej pasa, dołączony jest pasek ze sznurka, który może służyć jako ozdoba, ale możemy zastąpić go innym, takim który nam się bardziej podoba. Ja będę używała innego, brązowego bo ten nie za bardzo mi się podoba. Sukienka ma dosyć duże rozcięcie po boku i zamek błyskawiczny, który raczej pełni funkcję ozdobną niż praktyczną, ale całość i tak bardzo fajnie wygląda :)
Jestem na maxa zakochana w sukienkach ze sklepu Zaful, mogłabym cały rok nosić tylko sukienki :) Jakość wykonania i materiałów jest bardzo dobra, nie mam się do czego doczepić, mogę Wam jedynie je polecić :)
Dajcie znać, czy Wam również ta sukienka przypadła do gustu? 
Zapraszam do klikania w linki, z góry bardzo dziękuję :)


Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Pięknie w niej kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maxi dół u mnie ją dyskwalifikuje, nie przepadam, ale na tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) ja faktycznie uwielbiam sukienki maxi :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka, pomagam - 7,14$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze że lubisz długie sukienki:** Świetna jest:))

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo :)Za to Tobie jest ślicznie w mini :) :*

      Usuń
  5. Idealna na upały, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękną masz sukieneczkę! Sama bym ja z chęcią nosiła :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Świetna sukienka :) super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger