niedziela, maja 14, 2017

ZAFUL - niebieska suknia w kwiaty.

Hej!
Kochani, nareszcie trochę cieplej się zrobiło :)
 Już za niedługo założymy letnie ubrania, sukienki, spódnice, szorty, krótkie spodenki, ja już nie mogę się doczekać, a Wy?
Ja się już przymierzam i dzisiaj pokażę Wam kolejną, niebieską sukienkę maxi/maxi dress, którą wypatrzyłam w sklepie Zaful :)
Zapraszam na post.





Rozkochałam się w sukienkach maxi na maxa :) Tę piękną, niebieską sukienkę w kwiaty wypatrzyłam w sklepie Zaful. Krojem i fasonem była podobna do poprzedniej, różowej sukienki, którą oglądaliście w poprzednim poście, ale jest cieńsza, bez podszewki bo nie ma takiej potrzeby aby była. Ma cieńsze ramiączka i jest z lejącego, aksamitnego materiału, który dobrze i bez problemów się prasuje.
Sukienka jest bardzo długa, przy moim wzroście 166cm, sięga do samej ziemi. Uwielbiam ją, super się nosi :)
Dajcie znać, czy Wam się podoba?
Zapraszam również do klikania w linki, bardzo dziękuję :)

SUKIENKA: cena/klik
OKULARY: cena/klik
ZAFUL: strona sklepu/klik

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Przyznam że sukienki maxi w mojej szafie nie ma ale myślę że w tym roku mogę się na taką skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się skusić, zobaczysz jakie są wygodne, zwiewne i bardzo kobiece :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie sukienki:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Taka długość jest dla mnie idealna, uwielbiam takie sukienki :)

      Usuń
  3. Uwielbiam maxi sukienki jak i motyw kwiatów :) Chyba już wyprzedana :) Skusiłam się na okulary, niby najmniejsze ale nadal dla mnie a duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że takie lubisz, obie lubimy :) ciekawa jestem jakie okulary wybrałaś :)

      Usuń
  4. Super sukieneczka! osobiście nie mogę się przekonać do tego typu sukienek bo uważam , że jestem za niska i źle będę w niej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z jedną, przekonasz się może nie będzie tak źle jak Ci się wydaje :)

      Usuń
  5. Piękna sukienka :)
    Cudowny blog :*
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)Dziękuję :)Twojego bloga obserwuję od dawna, pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Pani Wiosna *-* Też się ciesze, że w końcu doczekałam się słonecznego, ciepłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jaka świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wybór Ci się podoba :) sukienka jest śliczna i mega wygodna :)

      Usuń
  8. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Tijana :) have a nice week :) kisses :* :*

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger