środa, maja 10, 2017

ZAFUL - przepiękny, czarny kombinezon z haftami :)

Hej!
Dziewczyny, nie wiem jak Wy, ale ja przywołuję wiosnę, mam dość tego zimna :/
Ale na poprawę nastroju mam dla Was recenzję przepięknego, czarnego kombinezonu z uroczymi haftami na rękawach :) Oczywiście znalazłam go w moim ulubionym sklepie Zaful/klik :)
Zapraszam na post.



Długo szukałam jakiegoś ładnego kombinezonu, który pasowałby mi zarówno fasonem jak i kolorem, znalazłam odpowiedni w sklepie Zaful :) Jak tylko zobaczyłam ten kombinezon, od razu się w nim zakochałam. Miał kilka elementów, które od razu mnie urzekły i stwierdziłam, że muszę go mieć :) 
Na pewno były to piękne hafty na rękawach, które już od dłuższego czasu za mną chodziły, ale nie zagościły jeszcze w mojej szafie :)
Czarny kolor, bo w takim kolorze chciałam żeby był. 
Ma również odpowiedni krój, który trąci elegancją, ale też świetnie się sprawdzi w codziennym stylu. Możemy go ubrać, kiedy chcemy elegancko wyglądać, do pięknych, wysokich szpilek, ale również na co dzień do sandałek, balerinek, czy klapek.
Oczarował mnie ten kombinezon od samego początku, uważam że jest śliczny, bardzo kobiecy i uniwersalny. 
Jestem z niego niesamowicie zadowolona :) Jest to mój pierwszy kombinezon i troszkę miałam obawy, czy będzie mi pasował, czy będę dobrze w czymś takim wyglądała, czy będę dobrze się w nim czuła, było wiele obaw, ale na szczęście zostały szybko rozwiane :)
Dajcie znać, czy lubicie nosić kombinezony?
I czy podoba Wam się mój wybór?
Zachęcam do klikania w linki, za co bardzo dziękuję :)


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger