niedziela, maja 28, 2017

NEW CHIC - wishlist, rzeczy na które zwróciłam uwagę :)

Hej!
Witajcie Kochani w tę przepiękną niedzielę :)
Przygotowałam moją listę życzeń/wishlist, ze sklepu New Chic/klik.
Chciałabym Wam pokazać, na co zwróciłam uwagę buszując po sklepie i co chciałabym w najbliższym czasie z niego zamówić :)
Zapraszam na post.

 
 
 KLIK
 
KLIK 
 
 KLIK






 
 
Zacznę może od tego, że być może są osoby, które nie znają  sklepu Newchic.com, ja też całkiem niedawno go odkryłam i powiem Wam szczerze, że wybór jak i asortyment jest bardzo duży i bardzo ciekawy.
Można siedzieć i godzinami buszować po tym sklepie :) kto jeszcze nie był, zapraszam do Newchic.com , jest teraz dużo promocji, można skorzystać robiąc zakupy.
Ja dzisiaj skupiłam się szczególnie na asortymencie beauty/i nails, ponieważ od dłuższego czasu planuję zakup frezarki do paznokci i tutaj kilka znalazłam, są w różnym przedziale cenowym i myślę na którą się zdecydować - może pomożecie w wyborze? Którą byście polecili?
Pędzelek do ombre jest od jakiegoś czasu na mojej liście, na pewno ułatwi zdobienie metodą ombre, szczególnie poziome które jest u mnie większym problemem, więc dlaczego sobie nie pomóc? :)
Mam bardzo dużo zapytań w meilach i na fb, odnośnie lampy Led, dlatego chcę Wam pokazać, że również bardzo podobną do mojej możecie dostać w tym sklepie, ale są również inne np.mostki.
Zaciekawił mnie również dział shoes/buty gdzie wybór jest ogromny i nie powtarzają się te same, co w innych azjatyckich sklepach. Większość wybrałam w białym kolorze, ponieważ na lato są bardziej praktyczne niż czarne, no i jakoś się złożyło, że potrzebuję białych, które Wam się najbardziej podobają? :)
Jest jeszcze dział dla mężczyzn, dzieci, beauty, biżuteria, bielizna, akcesoria wszelakie, no i przepiękny dział home i garden :) Możecie tam znaleźć wiele pięknych rzeczy do dekoracji, jak i do użytku domowego.
Serdecznie zapraszam do sklepu Newchic.com 
↓↓↓
 
https://www.newchic.com/?utm_source=Blog&utm_medium=63416&utm_content=2677
 
Dajcie znać, co Wam się szczególnie spodobało z moich propozycji?
Zapraszam do klikania w linki pod zdjęciami, bardzo dziękuję i na pewno się odwdzięczę :)
 
Pozdrawiam :)


 

8 komentarzy:

  1. W tym sklepie mozesz kupic prawie wszystko :) tak powinno byc :) Pedzle do make'upu to moja potrzeba na juz...piekny kolor i dobra cena ,wiec czego chciec wiecej ?pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Reniu :) pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Akcesoria do manicure i lampa to produkty które chętnie bym od nich wypróbowała. Poklikane €64,64 ;6,97E 18,46E 7,93E 66,57E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję:) asortyment produktów jest ogromny, na pewno znajdziesz dla siebie świetne produkty :)

      Usuń
  3. Te buty ze wstążeczkami są super! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger