sobota, maja 27, 2017

TOSAVE.COM - piękna, biała sukienka z koronką :)

Hej!
Witajcie słoneczka w ten piękny, ciepły i słoneczny weekend :)
W taki dzień jak dziś, gdzie pogoda jest taka w sam raz, nie jest ani za zimno, ani za gorąco możemy ubrać taką sukienkę z dłuższym rękawem. Moja sukienka pochodzi ze sklepu Tosave.com i mam nadzieję, że Wam się spodoba :) 




Jak widzicie sukienka na zdjęciach ze strony sklepu prezentuje się trochę inaczej niż na żywo. Albo mi się wydaje, albo kobieta na zdjęciach miała sukienkę z całkiem innego materiału, bynajmniej ja ją sobie wyobrażałam z całkiem innego materiału, (takiego jakby pielucha,mam nadzieję że kojarzycie o jaki materiał mi chodzi). A jest z takiego:
 
Materiał jest cienki i prześwitujący, dołączona jest podszewka tyle, że podszewka jest mini i całe nogi widać, na zdjęciach dobrze jest to widoczne. Do końca nie wiem jaki mam stosunek do tej sukienki, z jednej strony mi się podoba, z drugiej jestem nią rozczarowana, ale mam nadzieję, że jakoś się z nią dogadam.
Jeśli chodzi o koronkę na rękawach, to jest ładna, ale była źle wykończona, źle poobcinana i musiałam sama ją wyrównać.
Nie wiem, czy tylko ja tak trafiam, ale na zdjęciach w sklepie rzeczy pięknie wyglądają, a na żywo są z cienkiego materiału i nie do końca są ładnie uszyte. 
Zawsze marzyłam o takiej pięknej, białej sukni z odkrytymi ramionami typu hiszpanka, mam nadzieję, że jeszcze taką znajdę :)
W sklepie Tosave.com znajdziecie nie tylko ubrania, ale również ogrom innych rzeczy, buty, torebki, biżuterię, akcesoria do telefonów, kosmetyki, wszelakie gadżety damskie i męskie, akcesoria wystroju wnętrz i wiele innych, asortyment jest bardzo bogaty, warto poszperać, pobuszować w tym sklepie, na pewno dużo fajnych rzeczy znajdziecie :)
↓↓↓

http://www.tosave.com/

Dajcie znać, czy Wam się podoba? Czy lubicie takie sukienki maxi, hiszpanki z odkrytymi ramionami?
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w bieli, świetny klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Total white uuuuwielbiam poprostu <3 Tak letnio i zwiewnie <3
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra sukienka kochana:) Podoba mi sie jej długość:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie się cieszę, że Ci się podoba sukieneczka :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger