poniedziałek, listopada 20, 2017

BANGGOOD | świąteczna wishlista.

Hej!
Witajcie Kochani :) Czy Was również dzisiaj przywitał śnieg?
Zima coraz bardziej  daje o sobie znać, już za miesiąc święta, mam nadzieję że będzie pięknie, śnieżnie i zimowo :)
Przygotowałam dla Was maleńki przegląd tego, co możemy kupić w sklepie Banggood.com
Zapraszam na post :)


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Wybrałam tylko kilka rzeczy z bardzo bogatego asortymentu sklepu, jest na prawdę w czym wybierać, począwszy od ozdób choinkowych, lampkach, bombkach, a na dekoracjach świątecznych kończąc. Jest tego ogrom.
Polecam pobuszować, można się nieźle obkupić za niewielkie pieniądze :)
Wybrałam również coś dla nas, blogerek, tła i soft boxy, oczywiście jest jeszcze tego bardzo dużo. Tła są przeróżne, wzorów jest cały ogrom, na pewno znajdziecie takie, które będą Wam się podobały :) Tym bardziej, że jest zima i zdjęcia nie zawsze będzie można zrobić na dworze, więc mogą się przydać, żeby mieć ładne tło :)

Dajcie znać co sądzicie o takich tłach? Są praktyczne, używacie?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej te tla i softboxy by mnie interesowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak i mnie najbardziej zainteresowały tła i softboxy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze w końcu kupić sobie softboxa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka małych teł, zamawiałam na Printea i fajnie się sprawdzają do zdjęć ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie bogata oferta, ozdoby świąteczne mnie wołają

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne świąteczne ozdoby:)
    Klik: 70,23; 14,76; 10,73; 73,93; 12,83; 17,34; 5,92; 38,02; 120,82; 44,34; 60,43:*

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy jest ten domek ale bardziej zainteresowały mnie akcesoria fotograficzne, zrobione

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne akcesoria, mają dużą ofertę w takim temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczne światełka to rzecz, którą koniecznie muszę kupić w tym roku, by udekorować pokój :) Strasznie spodobały mi się te tła!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoby choinkowe mają niezłe 4.22$ 2.90$ 19.99$

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś softboxik by mi się w końcu przydał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ozdoby świąteczne są przeurocze, a takich teł nie używałam, ale teraz to idealna opcja, bo pozowanie na zewnątrz staje się coraz cięższe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tła mnie zaciekawiły :) Nie wiedziałam, że można je tam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akcesoria do zdjęć mnie zaciekawiły. Ogólnie sama myślałam nad tym pudełkiem :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba Cię nie zdziwi że tła i softboxy przypadły mi do gustu najbardziej 🖤

    OdpowiedzUsuń
  16. O takim tle to i ja myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne to tło do zdjęć z różami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby świąteczne! Uwielbim takie drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  19. Po świętach mam nadzieję kupić sobie właśnie dwa soft boxy :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy wybrałaś. Sczególnie podoba mi się lampa z blendą i to tło z różyczkami! W Lublinie już padał śnieg ale szybko stopniał. Wczoraj jeszcze leżała jakaś śladowa ilość na trawniku. Dzisiaj już nie i moja córka była zawiedziona w drodze do przedszkola...

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te święta i cały ten gwar w około :) Takie ozdoby są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger