czwartek, listopada 09, 2017

COLWAY Natural | szampon | peeling | serum.

Hej!
Witajcie Kochani :) Czy u Was również taka ponura, bura pogoda? Na poprawę nastroju, zapraszam na kosmetyczny post i recenzję trzech kosmetyków firmy Colway z linii Natural, będzie mowa o scrubie, szamponie i serum.



Linia kosmetyków Natural skoncentrowana jest na składnikach, które spłodziła Matka Natura. Dzięki temu zapewniamy naszej skórze naturalną, skuteczną oraz intensywną pielęgnację. 
Naturalny Scrub do ciała to propozycja kosmetyku, którego głównym celem jest usuwanie martwego naskórka.
  Naturalny scrub do ciała powstał w celu zapewnienia skórze odpowiednich warunków do wchłaniania substancji aktywnych. Dzieje się tak za sprawą jego zdolności do usuwania obumarłych komórek z powierzchni skóry. Został stworzony na bazie naturalnych składników, w szczególności olejów roślinnych, które bogate w substancje odżywcze dodatkowo pobudzają proces usuwania toksyn z organizmu, zapobiegają przesuszaniu się skóry, odżywiają ją i regenerują.
Zawiera: cukier trzcinowy, olej ze słodkich migdałów, olej ze słonecznika, olej z awokado, masło mango, masło shea, wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego.
Linia Natural mieści się w ciemno-brązowych opakowaniach i zwykłych, tekturowych kartonikach, jak natura to natura :) Scrub jak widać na zdjęciu posiada pod zakrętką dodatkowe sreberko. Zawartość jest brązowa, bo jakże by inaczej, zamiast białego cukru jest tutaj cukier trzcinowy zatopiony w olejkach. Ale co za zapach z tego bogactwa się wydobywa, raj dla zmysłów :) Cudowny, rześki, lekko kwaśny, nie wiem jak go określić, ale bardzo ładny :) Używanie tego scrubu, to sama przyjemność, ja uwielbiam peelingi cukrowe, lubię zdzieraki, lubię mieć świadomość, że ten stary naskórek jest zdarty i usunięty. Do tego olejki, w którym zanurzony jest cukier fantastycznie dbają o nawilżenie skóry. Po kąpieli nie potrzebuję żadnych balsamów, moja skóra jest przede wszystkim czysta, gładka i mega nawilżona.


Serum do twarzy i ciała Colway to połączenie skoncentrowanych, naturalnych antyoksydantów. Wspomagają działanie przeciwutleniaczy znajdujących się w skórze i pomagają jej wrócić do należytej formy. Jest to kosmetyk, który przywraca równowagę biologiczną skórze, pielęgnuje ją i spowalnia procesy starzenia. Rozwiązanie, które radzi sobie z wieloma problemami skórnymi. Jest bezpieczny i skuteczny, a przy tym zawiera naturalne składniki, które czynią preparat jeszcze cenniejszym.
 Zawiera 8 naturalnych antyoksydantów: olej rokitnikowy, olej z zielonej kawy, olej arganowy, olej z orzeszków makadamia, koenzym Q10, ekstrakt z chińskiej herbaty, ekstrakt z dzikiej róży andyjskiej, ekstrakt z liści rozmarynu, witamina C
   Serum mogą stosować zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Serum ma oleistą konsystencję, ale dosyć szybko się wchłania. Skóra twarzy jest dobrze nawilżona, rozświetlona i  odmłodzona, aksamitna w dotyku.

Kolagenowy szampon, który proponujemy, poprawia wygląd włosów, nadaje im blasku i świeżości. Stają się one wygładzone i jednocześnie mocne. Są odżywione i nawilżone, co wpływa na poprawę ich wyglądu. Przy produkcji preparatu wykorzystano unikalne metody, aby pozyskać składniki aktywne. Należy do nich m.in. ekstrakcja nadkrytyczna CO2. Zachodzi ona w niskich temperaturach i co najważniejsze: ekstrakty z niej pozyskane nie zawierają żadnych substancji chemii nieorganicznej. Inaczej mówiąc, zachowują swoje naturalne składniki aktywne. To sprawia, że szampon naturalny jest tak cennym kosmetykiem, którego skuteczność potwierdzają specjaliści i osoby, które zaufały jego działaniu. 
Doskonale dobrane substancje aktywne: kolagen, witamina E, witamina B5,
keratrix, plantasil micro.

Potrójna korzyść:
Kolagenowy szampon Natural dostarcza włosom trzech podstawowych, ale niezwykle ważnych korzyści:
* intensywnie odżywia – efekty słabego odżywienia włosów i niedostatecznego uzupełnienia o substancje odżywcze są bardzo łatwo zauważalne. Przede wszystkim włosy są osłabione, matowe i pozbawione blasku. Często wypadają, łamią się, a końcówki są rozdwojone. Bez wątpienia brakuje im witamin! Zawarta w szamponie witamina E i B uzupełnia ich niedobór, a keratrix dba o odpowiednie odżywienie przesuszonych włosów;
* nawilża – włosy suche, zniszczone i farbowane – to one najbardziej potrzebują całorocznego nawilżenia. Odpowiednie nawilżenie nadaje włosom gładkości i miękkości, czego efekt widać po zastosowaniu szamponu Natural;
* odbudowuje – włosy narażone są na działanie wielu szkodliwych dla nich czynników, szczególnie promieniowania UV, zanieczyszczeń czy chloru. Również zabiegi, jakim je poddajemy, np. farbowanie czy suszenie, wpływają na osłabienie włosa i ubytki w jego strukturze. Kolagen, witamina E i B to substancje, których potrzebują nasze włosy, aby były mocne, piękne i zdrowe.

Każdy z nas pomyśli, szampon to szampon, nic szczególnego, ma umyć włosy i tyle. Jednak nic bardziej mylnego. Szampon ma nie tylko dobrze umyć nasz skalp i nasze włosy, ale również o nie zadbać. Ten szampon w szczególny sposób zadbał o moje włosy, stały się mocniejsze, dużo mniej wypadają, a co równie ważne, nabrały niesamowitego blasku. Na zdjęciach, tych do stylizacji szczególnie to widać np. na tym zdjęciu:

   
Powiem szczerze, że szampon, szamponowi nie jest równy. Moja miłość do kosmetyków firmy Colway nie słabnie, a wręcz przeciwnie, im więcej je poznaję, tym jestem coraz bardziej nimi zachwycona :) Szczerze Wam je polecam, warto, spróbujcie, wierzę że będziecie tak samo nimi zachwyceni jak ja :)

Zapraszam Was do zapisania się do kolagenowego newslettera w sklepie www.lagenko.pl (prawy, dolny róg ekranu), w pierwszej wiadomości jest możliwość dostania kolagenowej próbki.
  Kolagenowe kosmetyki można mieć już z 40% rabatem, warunkiem jest większy jednorazowy zakup za 450 zł (już po rabacie); zamówienie warto zrobić wspólnie (rodzina, znajomi) zbiorcze zamówienie przy rejestracji tylko jednej osoby, tutaj:

↓↓↓
https://lagenko.colwayinternational.com
  

Jeśli ktoś jest zainteresowany rabatem, proszę wysyłać wiadomość na zakupy@lagenko.pl  , wszystko zostanie dokładnie wyjaśnione.
 Pozdrawiam :)

47 komentarzy:

  1. O nie znalazłam te firm, a Twoje włosy rzeczywiście wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zainteresowało mnie serum, nie miałam jeszcze niestety styczności z marką Colway

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden z kosmetyków mnie jeszcze nie zawiódł, polecam, są super :)

      Usuń
  3. ten scrub wygląda tak niesamowicie, że chyba bym go zjadła;) skład ma piękny, jeszcze bardziej zainteresowało mnie serum, a szampon faktycznie świetny - Twoje włosy wyglądają doskonale!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są przecudowne, jeszcze nigdy nie miałam takie blasku na włosach, uwielbiam je :):*

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To serum mnie ciekawi, lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrub faktycznie wygląda super, serum zresztą też. Nie wątpię w skuteczność tych kosmetyków, chociaż akurat tych nie testowałam, ale miałam inne od Lagenko - żel kolagenowy i atelokolagen i rewelacja! o tym scrubie nawet nie miałam pojęcia, ale fajnie wiedzieć, na 100% będę chciała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej marki, serum mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne djecia Kochana :* Och seru i scrub bardzo bym chciala :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten peeling mnie bardzo zaineresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon bym chętnie wypróbowała, zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kosmetyki wygladaja super, bo maja cudne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię zdzierać z siebie starość mechanicznie XD Chociaż osobiście peeling robię sama z kawy i soli drobnoziarnistej XD

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam serum i bardzo mnie interesowało

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz mam "fisia" na punkcie włosów, więc chętnie poużywałabym tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja miałam fisia po tym jak rozjaśnianie totalnie zniszczyło mi włosy :)

      Usuń
  15. Niestety pogoda nam nie sprzyja! Dbanie o wlosy to dla mnie podstawa 🖤

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten peeling wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ciekawe produkty, wyglądają nieziemsko i kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszalam o tych produktach ale mnie zaciekawilas. Bardzo tez podobaja mi sie ich opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio ciężko mi znaleźć szampon z którego byłabym zadowolona. Zaciekawiłaś mnie tym swoim, bo Twoje włosy po umyciu wyglądają po prostu pięknie! :)
    Peeling też brzmi zachęcająco. Uwielbiam takie produkty do ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej ciekawi mnie to serum i szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon bym bardzo chętnie wypróbowała :) ostatnio ciężko mi trafić na jakiś dobry :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam body scrub colway od Lagenko i spisuje się rewelacyjnie! Jest bardzo przyjemny podczas używania, ładnie pachnie i pozostawia skórę ogromnie gładką, a co najważniejsze nie podrażnia, jak to wiele peelingów ma w zwyczaju! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger