poniedziałek, listopada 27, 2017

TWINKLEDEALS | biała bluzka, bordowe botki i torebka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Ależ zimno się zrobiło, poranne przymrozki dają znać, że zima tuż tuż, za rogiem.
 Korzystając z pogody jaka była w zeszłym tygodniu udało mi się zrobić kilka zdjęć i przy tej okazji nie zamarznąć ;)
Widzieliście już bluzeczkę, tę przepiękną, bordową torebeczkę w poprzednim poście, a dzisiaj do zestawu dołączą bordowe botki - cały zestaw pochodzi ze sklepu TwinkleDeals.


Bluzeczka skradła moje serce jak ją tylko zobaczyłam, nie zastanawiając się długo znalazła się w moim wirtualnym koszyku i już mogę się nią cieszyć :) Jest ładnie uszyta i ma piękny fason, rozszerzane rękawki dodają jej wspaniałego uroku :)
Zamszowa, pikowana, bordowa torebeczka zerkała na mnie od dłuższego czasu, więc musiałam ją mieć :) Brakowało w mojej garderobie małej torebeczki, i to w takim ślicznym, bordowym kolorze. Złoty łańcuszek dodaje jej elegancji i szyku, bardzo mi się podoba.
Botki chciałam wybrać zamszowe w bordowym kolorze i albo nie było rozmiaru, albo mimo zamówienia były wyprzedane i nie doszły, dlatego zdecydowałam się na te, choć nie do końca mi się podobają, ale nie jest aż tak bardzo źle, mogą być ;)

Dajcie znać, czy Wam się podoba coś z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)


30 komentarzy:

  1. Botki i torebka sa cudne. Bluzka nie w moim stylu i od razu bym zwezala rekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja, urocza torebka, z tego sklepu jeszcze nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i kiecka super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, zdecydowanie w moim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka fajna, szkoda, ze góry nie widać

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka, to totalnie nie moje klimaty, ale torebka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka z mojej wishlisty <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, tak elegancko ;) Ja nie umiem chodzić w tego typu bluzkach, nie czuję się w nich komfortowo ;) Ale torebka jest świetna! :D Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie zamówiłam identyczne botki, ale na stronie Rosegal:)
    cudownie wyglądasz:* poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor butów oraz torebki :) 19,11 25,46 17,94 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna torebeczka ;) i podoba mi sie spodnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale się prezentujesz , klik - 19,11$, 25,46$, 17,94$ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super torebka! :D kolor idealnie w moim guście :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja :) a torebka chyba najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała stylizacja mi się podoba, ale torebka skradła moje serce ;) Jest śliczna
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze wszystko pięknie dobrałaś, torebka jest przeurocza, a Ty wyglądasz mega stylowo:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny, stylowy zestaw :) Bluzka co prawda nie w moim guście, ale w tej stylizacji super się wkomponowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta torebeczka w stylu velvet ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest przepiękna Kochana :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie dodatek czerwieni w tej stylizacji, fajnie ja ożywia ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i torebka nadają świetny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Botki świetnie pasują do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, a ta torebka naprawdę jest przepiękna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka jest absolutnie zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  25. W Twojej torebce to ja się po prostu zakochałam! :) Ogromnie podoba mi się jej kolor ♥ Bluzeczka też bardzo ładna i świetnie na Tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger