wtorek, listopada 21, 2017

ZAFUL | bordowa sukienka, czapka i ozdoba choinkowa.

Hej!
Chciałam Wam dzisiaj pokazać moje zamówienie ze sklepu Zaful, które niedawno do mnie dotarło. Zamówiłam bordową/burgundową sukienkę, zimową czapkę z pomponem i ozdobię świąteczną. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)


Sukienka jest elastyczna, ma piękny i bardzo modny w tym sezonie kolor burgund/bordo/wine red - zwał ten kolor jak zwał, ale i tak jest bardzo ładny. Widząc w sklepie tę sukienkę, nie spodziewałam się, że jest taka malutka i wąziutka, po rozpakowaniu przesyłki od razu stwierdziłam, że się w nią nie zmieszczę. Jednak jest uszyta z bardzo rozciągliwego i elastycznego materiału, więc mocno się naddaje i nie ma problemu z jej założeniem.
Zamówiłam ją głównie pod płaszczyk, jednak bez okrycia wierzchniego nie odważę się w niej wyjść ;)
Czapeczka jest cudna, dwukolorowa, ma śliczny, futerkowy pomponik. Zobaczycie ją jeszcze w jakiejś zimowej stylizacji :)
Skusiłam się jeszcze na ozdobę świąteczną, na stronie sklepu jest jako ozdoba choinkowa, ale lepiej sprawdzi się jako ozdoba okna, czy jako wystrój wnętrza. Posiada kilka trybów zmieniania migających kolorów lampek. Śliczne są te choineczki, pięknie wyglądają zapalone, już się nie mogę doczekać kiedy je zawieszę :)
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. jedna z piękniejszych Twoich stylizacji, uwielbiam burgundowy kolor. świetne lampki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej sukience, genialne połączenie z tymi kozakami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej Kochana jaka piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetnie wygląda ;) I bardzo podoba mi się z tym płaszczykiem, podkreśla Twoją figurę:) klik

    OdpowiedzUsuń
  5. SEXI:) Sukienka ma cudowny kolor kochana:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka i ogólnie cała stylizacja. Ozdoba choinkowa bardzo mi się podoba ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka robi wrażenie. Świetna jest i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wyglada na Tobie bosko, ale to zasługa Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to oświetlenie. Mąż nieumiejętnie chyba podłączył i spłonęło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, jestem zachwycona tą stylizacją:) cudowne kozaki:)
    klik: 19,99; 16,49; ozdoby wyprzedane:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wyglądasz przecudnie jak zawsze:* Mega sexi :* Czapeczka z pomobnikiem rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie sie prezentuje ta sukienka 💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo łądnie Ci w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! I torebka z mojej wishlisty 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Tylko się nie rozchoruj Zmarźluchu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor :) plus śliczna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękna stylizacja :) bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czapka cudowna, właśnie takiej szukam! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger