piątek, listopada 24, 2017

SAMMYDRESS | czarna mini i czarne kozaki.

Hej!
Nareszcie piękna pogoda, słoneczko świeci, ajjjć che się żyć :) A jak u Was dzisiaj z pogodą, jest równie pięknie? Korzystając z tej pięknej pogody, chciałam Wam pokazać stylizację, która jest bardziej elegancka, ale moim zdaniem bardzo kobieca.
Spódniczkę i kozaczki zamówiłam w sklepie SammyDress.
 Mam nadzieję, ze stylizacja Wam się spodoba :)


Już od dłuższego czasu ta spódniczka bardzo mi się podobała, mogliście ją zobaczyć na moich wishlistach, dlatego stwierdziłam, że muszę ją mieć i oto jest :) Na żywo również pięknie wygląda, tak jak na stronie sklepu, z czego bardzo się cieszę. jest porządnie uszyta, nie mam się do czego doczepić, jest super. 
Jeśli chodzi o kozaki, to jest to moja druga para zamszowych kozaczków za kolano. Troszkę żałowałam, że nie zamówiłam w kolorze bordo, ale czarne do wszystkiego pasują.
Nie mogło zabraknąć mojego ukochanego gadżetu, czyli okularów, są śliczne.
Dajcie znać, czy podoba Wam się dzisiejsza stylizacja?
Pozdrawiam :) :*

52 komentarze:

  1. piękna jest ta spódniczka, bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się ona podoba, jest śliczna :)i dziękuję :*

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy upolowałaś, pomagam - 12,13$, 19,02$, 3,54$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bluzka <3
    3,58$
    19,02$
    12,13$
    mogę również prosić o kliknięcia u mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się ciekawie, a najbardziej podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodniczka swietna, ale nie w moim stylu. Kozaki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnica, wlasnie sie nad nia zastanawialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja:) super spódnica i kozaki:) cudownie wyglądasz:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio tez ją zamówiłam, fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Sexy spódniczka, kozaki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nie jest do końca w moim guście, ale za kozaczkami szaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna jest ta spódniczka, kozaki też super, przepięknie wyglądasz Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kochana dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba stylizacja :)

      Usuń
  12. Kusi mnie ta spódnica i chyba ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że Kozaczki czarne są uniwersalne, bardziej od bordo. Jak dla mnie świetny wybór, są bardzo lładne :* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Myszko, to jednak dokonałam dobrego wyboru :)

      Usuń
  14. Zwróciłam na nią uwagę na stronie, ale jest zdecydowanie za krótka moim zdaniem ☺ może przez ten element koronki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie odsuniesz zamka, to będzie długość odpowiednia, tutaj odpięłam zamek, żeby pokazać koronkę i jej urok :)

      Usuń
  15. Uwielbiam kozaki za kolano! Świetnie wygladaja do wielu stylizacji. Co do spodniczki- jak dla mnie zbyt wyzywajaca. Ma ciekawy kroj, ale przy tej długości wyglada to zbyt odwanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie trzeba odkrywać koronki i będzie dobrze :)

      Usuń
  16. O to jest ta spódniczka z mojej wishlisty :) Fajnie komponuje się z tymi kozaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Super Ci w czerni i bieli! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten dodatek koronki :) 19,02 12,13 3,58 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , dodaje jej niesamowitego uroku :) dziękuję :***

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz, uwielbiam połączenia czerni i bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały look jest świetny! I koszula i spódniczka i kozaki wpadają w oko!:)
    (12.13, 19.020

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka jest naprawdę super :) Kozaki również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo, też zamówiłam tę spódnicę i kozaki! Na spódnicę czekam, kozaki dotarły i są super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kozaki piękne ale spódnica jak dla mnie zdecydowanie nie jest za bardzo wyzywająca ale to tylko moja opinia .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger