środa, listopada 15, 2017

Zaful | brązowy sweter | dżinsy | paletka cieni.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jejciu, u mnie nadal pochmurno, słońca nie widać, czekam na nie z utęsknieniem. Chcę Wam dzisiaj pokazać moje zamówienie ze sklepu Zaful.
Skusiłam się na brązowy sweter| sweater, dżinsy z dziurami| jeans i jesienną paletkę do cieni.

Jest coraz zimniej, dlatego przeglądając oferty sklepów internetowych szukam ubrań cieplejszych, w których nie będzie mi zimno, które będą odpowiednie do tej pory roku. Tym razem skusiłam się na brązowy sweterek i dżinsy z dziurami. 
Sweterek przy zamówieniu, wydawał się dosyć gruby i cieplutki, jednak okazało się, że jest stosunkowo cienki i za ciepło w nim nie będzie, ale pod grubą zimową kurtkę będzie super. Spodobał mi się jego ciepły kolorek i te szarpane nitki, wygląda jakby był porwany. Jest wybór zarówno w kolorach jak i w rozmiarach. Ja wybrałam rozmiar L, ale jak widać spokojnie mogłam zamówić mniejszy, ale chciałam żeby był taki owersizowy ;)
Do zamówienia dorzuciłam kolejne dżinsy, te są również z dziurami, wiadomo na zimę się nie sprawdzą, ale jak już będzie trochę cieplej, bliżej wiosny, będą jak znalazł :) Tym bardziej, że materiał jest cienki.
W moim koszyku znalazła się również ta śliczna paletka do makijażu, w jesiennych kolorach. Mnie osobiście takie kolory bardzo odpowiadają. Troszkę miałam obawy przy zamówieniu cieni, nie wiedziałam jak zniosą tak daleką podróż i czy się nie pokruszą, ale na szczęście nic złego się nie stało i paletka dotarła do mnie w całości.
Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia Wam się spodobało?
Pozdrawiam :)

59 komentarzy:

  1. Kochanie wyglądasz piękne, stylizacja rewelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam mojej mamie tą paletkę :) 14,99 20,99 4,89

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jeansy, sweterek nie w moim kolorze ale widzę, że mają też inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jeansy i sweterek, piękna stylizacja, paleta też interesująca choć to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Świetne masz buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter świetny, mi byłoby zimno w takich butach zbyt dużo odkrycia. Za to płaszcz jest fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobaja mi sie te jeansy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne jeansy,! Ja nie wiem jakczy Ty tak idealnie dibierasz spodnie przez Internet! Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem ;) haha... a tak serio, to sprawdzam według tabeli, która jest tam podana :)

      Usuń
  9. Zamówiłam niedawno z tego sklepu bardzo podobne jeansy. Mam nadzieję, że trafiłam z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję i że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  10. do mnie niedawno też przyszło zamówienie ze sweter kiem i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek i dżinsy super, fajnie wszystko dobrałaś, wyglądasz rewelacyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek, buty, dzinsy, i płaszczyk rewelacja...ogólnie wszystko razem połączone wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jak zwykle świetnie dobrana, pasuje Ci ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten sweterek! piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja z pazurek! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :-)$14.99 $20.99 $4.89

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się, szczególnie sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba najbardziej podobają mi się dżinsy!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Moja, ślicznie wygądasz! Absolutnie jak młoda nastolatka w jeansach i tych butach. Bardzo CI ten styl pasuje:* Tylko kosmetyki z CHin Kochana to bym CI odradzała kupować niestety.Nie dokonca wiadomo co oni dodają do ich kosmetykow bo w chinach nie ma przeprowadzanych atestow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i dziękuję za ostrzeżenie, jedzie do mnie jeszcze jedna paleta i tusz do rzęs i na tym chyba będzie koniec moich kosmetyków z Chin :) :***

      Usuń
  20. Cudownie wyglądasz w tym zestawie :) Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście bardzo lubię spodnie z dziurami, dlatego zawsze chodzę w nich do późnej jesieni, aczkolwiek już mi przez te dziury zbyt mocno wieje chłodem :D A rajstop bardzo nie lubię :( Ładna stylizacja!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! U mnie relacja z zabiegu depilacji laserowej, a już niedługo konkurs, w którym ktoś wygra serię zabiegów! :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wygląda ten sweterek :) Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestawienie kolorów, sweter bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja i super paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka jest śliczna i podobają mi się jej ciepłe odcienie :) Sweterek również wpadł mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger