sobota, listopada 18, 2017

TWINKLEDEALS | szary dres i torebka.

Hej!
Witajcie :) Korzystając z pogody, udało mi się zrobić kilka zdjęć, nareszcie słoneczko nieśmiało zagląda  zza chmur, to już chyba ostatnie cieplejsze dni. Chciałam Wam pokazać dwie rzeczy, śliczny, szary dres i torebkę, które zamówiłam w sklepie TwinkleDeals.


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię szczególnie w domu czuć się wygodnie i komfortowo, dlatego w domu najczęściej można mnie spotkać w legginsach, czy właśnie dresach. Ten szary dres bardzo mi się spodobał, cieszę się że udało mi się trafić z rozmiarem. Jest bardzo milutki w dotyku, wewnątrz ma cieplutkiego misia. Na zimniejsze wieczory, będzie jak znalazł. Chociaż wiosną i latem również bardzo dobrze się sprawdzi, zarówno przy aktywności fizycznej, jak i przy spacerach z psami. Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam, jest świetny :)
Zamówiłam też szarą torebeczkę z metalowym kółkiem, do dresów nie bardzo pasuje, ale do innych stylizacji na pewno się przyda :) Miały dotrzeć jeszcze okulary, które zamówiłam, ale niestety nie dotarły, mimo że widniały w przesyłce jako wysłane.
Dajcie znać, czy Wam się podoba?
Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, tak na sportowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dresy noszę tylko w domu, ale moje zdecydowanie nadają się tylko do wymiany 😁Torebka super ☺ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda to podstawa! Pierwsze co robię po powrocie do domu to wskakuje w dresik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny dres (17.81)! Wygląda super, lubię w takich biegać po domciu:)
    Torebka wygląda trochę jak Chloe:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O, fajny dres. Ja mam zle doświadczenie z dresami z takich stronek. Szybko się kulkowaly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam legisny i dresy po domu :* Wyglądasz ślicznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dres super:) torebka też:) fantastycznie wyglądasz:*
    Klik: 17,81; torebka wyprzedana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny dresik ;) mam podobny rowniez szary :D tylko wole jak bluza jest troszke wiekszai luzniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny dres, super wyglądasz w spiętych włosach, normalnie nie poznałam Cię

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu, dresik uroczy, a poza tym ślicznie Ci w tak spiętych włosach:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Ledwo Cię poznałam w związanych włosach :) Świetny dresik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygodny strój :) Fajnie, że jeszcze mogłaś skorzystać z pogody do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący dres, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczaki! Dorota! Ty wyglądasz dużo lepiej ze związanymi włosami! Dres fajny, wygląda na bardzo ciepły. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w domu też często wskakuję w wygodny dres :) Do tych szarych mam szczególną słabość ;p Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger