wtorek, listopada 28, 2017

ZAFUL | kolejna wishlista, czas wyprzedaży trwa.

Hej!
Zapraszam Was na kolejną wishlistę, tym razem z dobrze już znanego sklepu Zaful. W tym sklepie wyprzedaże nadal trwają( black Friday sales ), mam nadzieję, że się zainspirujecie przy kolejnych zakupach, są mega oferty na black friday deals :)
Ten sklep ma największe obniżki cen w tym roku  black Friday 2017 zaful , warto z tego skorzystać :)

 1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK

 1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK

 1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK

1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK

Wiedzieliście, że w sklepie Zaful jest dział również z męską odzieżą? Warto tam zerknąć, są bardzo fajne dla nich ubrania, może jakiś prezent pod choinkę? :)
Pozdrawiam :)
 

16 komentarzy:

  1. Kochana poklikałam ci w 9 linków, np. 18,98$, 11,99$, 13,99$, 22,49$ :)
    Klikniesz tez u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się ta koszulowa sukienka w paski :) Muszę zerknąć też na męski dział na Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta haftowana sukienka jest piękna, sweterki śliczne:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, zwłaszcza płaszcze i sweterki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kamelowy płaszcz oraz brązowa bluza a także ładnie zakończona czarna, właściwie wszytsko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś do wishlisty, ta pierwsza sukienka/tunika z haftami wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek z perełkami! Już kilka razy się na niego czaiłam *.* Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa ostatnie paltka pożarły me serce! XD

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nie wiedziałam, że Zaful ma w swojej ofercie również męską odzież.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger