czwartek, listopada 30, 2017

GAMISS | mój zimowy haul.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj pokażę Wam trzy rzeczy, które do mnie w końcu dotarły ze sklepu Gamiss. Napisałam w końcu, bo szły bardzo długo i w dwóch ratach. Myślę, że w tym miesiącu będzie jeszcze dłużej wszystko szło, przesyłki niektóre mogą nam nawet na święta nie dotrzeć, no chyba że będą wysyłane kurierem.



Kochani, buciki zamówiłam jak były jeszcze na wyprzedaży za coś 0k. $3 więc grzech było ich nie wziąć ;) Są bardzo wygodne, uroku dodaje im śliczne śnieżno białe futerko. Dobrałam w podobnym odcieniu torebkę, a raczej worek, wygodnie się ją nosi, bo jest na jeden pasek a takie lubię najbardziej, przy dwóch zawsze jedno ucho mi spada i muszę ciągle poprawiać.
Jeśli chodzi o zegarek/budzik to wszystko byłoby z nim ok, gdyby nie fakt, że ekran jest podświetlony tylko wtedy gdy naciśnie się przycisk, bo inaczej ekran jest ciemny. No chyba, że ja nie wiem gdzie tę funkcję zmienić żeby ekran cały czas się świecił ;)
Z zamówienia ogólnie jestem  zadowolona :)
Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało :)?
Pozdrawiam :)

48 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tymi butkami, ale dziś wiem że bym ich nie kupiła. Nie podoba mi się to, że materiał się zagina :) Rewelacyjnie wyglądasz, klik - 6,99$, 13,41$, 11,89$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka i buty są świetne:) jak zawsze pięknie wyglądasz:*
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju super, aż mi się ciepło zrobiło :) Ja jestem zmarzluch i uwielbiam takie ciepłe stroje :) A w dodatku ładne :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i torebka super! Bardzo stylowy look, ale i na zimę odpowiedni, pięknie wyglądasz!:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapa! Pompon jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale numer mam tę samą kurtkę i moja nie ma kożuszka, czyżby ukradli po drodze wrr...
    też czekam na paczki, idą w ratach bo wagowo nie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy pakowaniu nie wsadzili? :/ no przykra sprawa, bo kożuszek dodaje jej uroku :)

      Usuń
  7. Kochana super zestaw, szczególnie spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana odezwij sie do mnie na maila bo mam pytanko :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty za $3? Sztos! Niezła cena i zarazem okazja. Kurtka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można coś upolować za niewielkie pieniążki :)))

      Usuń
  10. mnie się najbardziej podoba czapka :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing outfit, you look fantastic!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wyglądają na cieplutki no i upolowałaś je w mega promocji :) 11,89 13,41 6,99

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo Fajna a buty wyglądają na naprawdę Ciepłe będą pewnie super na zime :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzeczywiście Kochana za taką cenę grzech by nie wziąć!! Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ten zestaw! Na zimę idealny

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że ten budzik ma taki być. Podświetla się go na chwilę, żeby sprawdzić która godzina, po obudzeniu się w środku nocy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zimowa stylizacja! A cena butów powala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, cieplutka stylóweczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobną kurtkę, a buty wyglądają na naprawdę wygodne!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się torebka-worek i świetnie wygląda z taką ładną czapą z pomponem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger