niedziela, listopada 26, 2017

FASHIONMIA | letnia sukienka bez rękawków.

Hej!
Witajcie Kochani :) Wiem, że to już nie pora na takie stylizacje, lato dawno przeminęło i wróci dopiero za kilka miesięcy, ale ta sukienka dotarła do mnie całkiem niedawno i chciałam Wam ją pokazać.
Sukienka przyszła do mnie ze sklepu FashionMia.


Bardzo ubolewam nad tym, że sukienka dotarła do mnie tak późno i nie miałam okazji w niej pochodzić. Uszyta jest z szyfonu. Cienki i przewiewny materiał od spodu podszyty jest podszewką.
Piękne kwiaty dodają jej cudownego uroku, choć całość jest prosta i bez zbędnych finezji. Do sukienki dołączony jest pod kolor cienki pasek, jednak mi on zupełnie nie pasował, więc go nie założyłam. Latem na pewno założę ją nie raz, w upały będzie świetnie się spisywać. Ja uwielbiam takie luźniejsze fasony latem. Sukienki pokochałam od niedawna i dlatego poszerzam swoją kolekcję o kolejne, myślę że uzbiera się całkiem spora kolekcja :)
A jak jest u Was, dobrze się czujecie w sukienkach, czy raczej stawiacie na spodnie?
Pozdrawiam :)

43 komentarze:

  1. Pięknie prezentujesz się w tej sukience, klik - 26,83euro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie zwiewne sukienki i czekam aż lato wróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) ja się zupełnie nie odnajduję jak jest zimno :)

      Usuń
  4. Delikatna, zwiewna i idealna na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie musialaby byc z jakims paskiem w pasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go założyć, bo jest dołączony, ale nie wyglądało to dobrze ;)

      Usuń
  6. Fajnie w niej wyglądasz. Nie Noszę takich sukienek zle się w nich czuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, ach nie mogę się doczekać lata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sukienki, zresztą od tego wzięła się pierwsza nazwa mojego bloga :D Pięknie wyglądasz w tej maxi dress :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kiecka ale musiałaś się nieźle narazić na czynniki meteorologiczne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dokładnie, aż dziw że się nie rozchorowałam ;)

      Usuń
  10. Wygląda ekstra! I kolor Ci będzie pasować<3 A kiedy w ogóle robiłaś foty?:) (26.83)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zdjęcia robiłam w tym tygodniu, niestety było zimno, dobrze że gęsiej skórki nie było za bardzo widać haha ;)a do tego jestem okropny zmarzluch ;)

      Usuń
  11. Ja dodałbym jeszcze do tej stylizacji pasek w talii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pasek jest, tylko go nie dodałam, jakoś mi nie pasował ( chyba nie mam odpowiedniej talii) ;)

      Usuń
  12. Kochana wyglądasz bardzo uroczo :* Podoba mi się bardzo:* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię sukienki. Ta jest naprawdę piękna :) Będzie idealna na kolejny sezon wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tę porę roku faktycznie już Ci nie posłuży, ale na pewno sprawdzi się za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie w moim stylu, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wiosnę i lato będzie idealna ;) Fajnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz:) sukienka jest boska:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kwiatowe motywy 26,83 :) Zima warto polować na sukienki bo sa fajne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się kolor tej sukienki niekoniecznie jej kształt ponieważ pogrubia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie, na lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej sukience jest Ci bardzo łądnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tym razem totalnie nie moja bajka Ale Bardzo mi się podoba torebk.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger