czwartek, listopada 23, 2017

ROSEGAL black friday sales | wishlist.

Hej!
Kolejnym sklepem, który oferuje świetne, duże wyprzedaże na  black friday sales, jest sklep Rosegal.
Poniżej pokażę Wam tylko kilka propozycji z całego bardzo bogatego asortymentu tego sklepu.

1.KLIK   2.KLIK   3.KLIK
 
 1.KLIK     2.KLIK     3.KLIK

 1.KLIK     2.KLIK     3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Ciekawa jestem, czy skorzystacie z Black Friday w tym sklepie? Może wpadło Wam coś szczególnie w oko?
Pozdrawiam :)
 

20 komentarzy:

  1. Haha, piżamowa rodzina jednorożcow najlepsza 😍😍 klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnice i sweterki super:) poklikane wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj właśnie przglądałam ich promocje hihih :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosegal ma bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spódnice, lubię ten sklep, ostatnio zamówiłam dodatki do domu- lampeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna porcja świetnych rzeczy, pomagam - 8,16$, 13,99$, 3,54$, 8,90$, 16,04$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam tę spódnicę z koronką

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są tam te świąteczne ozdoby i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe spódniczki wybrałaś, lubię podobne jak przedostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie jak mój mąż prezentowałby się w takiej piżamie - jednorożcu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo bordowa spódniczka ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ich świąteczna oferta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger