piątek, listopada 17, 2017

ZAFUL | wishlist | a może jakiś prezent pod choinkę?

Hej!
Czas przedświąteczny skłania nas do tego, żeby już stosunkowo wcześnie szukać prezentów pod choinkę, wertować strony sklepów internetowych w poszukiwaniu ciekawych pomysłów na prezent. Na pewno coś pięknego i praktycznego znajdziecie w sklepie Zaful.

 KLIK
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK 

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK 

Dzisiejsza lista jest troszkę misz maszem, ponieważ połączyłam kilka działów, akcesoria do makijażu, odzież, czy biżuterię. Wybrałam tylko kilka rzeczy, które moim zdaniem mogą być np.prezentem pod choinkę. Myślę, że osoby które są praktyczne i lubią obdarowywać i być obdarowywane takimi właśnie upominkami, chętnie sięgną po ciekawą piżamkę, szlafroczek, czy skarpetki. Osoby kochające makijaż, ucieszą się z pięknego kompletu pędzli, czy dużej palety cieni. Zapewne u niejednego z Was znajdzie się pod choinką piękna biżuteria :)

A Wy Kochani, czym obdarujecie swoich bliskich w najbliższe święta? Będą to praktyczne prezenty, czy raczej coś od serca?
Pozdrawiam :)
 

39 komentarzy:

  1. Marmurowe pędzle są genialne! Ale już chyba trochę za późno na takie zakupy, pewnie nie dotrą mi przed świętami ;D

    No właśnie widziałam, że już poszły ;( Ale te brokatowe buty wracają! Ja już kiedyś się nimi zauroczyłam, zniknęły i wróciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szybko dotarla paczka z zaful. Widze tu pare perelek dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te marmurkowe pędzle siedzą w moim koszyku od jakiegoś czasu :D muszę koniecznie je wypróbować! A prezenty lubię i od serca i praktyczne, często coś kreatywnego zrobionego samemu :) na pewno lubię dopasować coś do każdej osoby nie jest to bezmyślne kupowanie, "aby było" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jeszcze czym obdaruję rodzinę ale mnie mogliby obdarować takim szlafroczkiem XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę się przyjrzeć na ich stronie Szlafroka bo przyznam szczerze że jakiś nowy by mi się przydał A te bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pomysły super, zegarek przesłodki i te marmurkowe pędzle cudne, z takiego szlafroczka jak ten różowy również bym się ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne piżamki i szlafroki mają, jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na dział z bielizną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoich bliskich z pewnością obdaruję, tylko jeszcze nie wiem czym :D Z każdym rokiem coraz ciężej jest kupić coś, czego nie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne szlafroki, jak ja mogłam ich wcześniej nie widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i już teraz mam kilka pomysłów na prezent, a te pędzle - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki do makijażu przydalyby mi się :)
    i piękne szlafroczki ajćć <3

    6,68$, 1,99$, 4,24$, 8,55$, 9,24$
    mogę prosić również o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pędzle syrenki sama mam ale w innym odcieniu, boskie są

    świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podobają te pedzle z kolorowymi trzonkami :) Śliczne są :)
    Kliki zostawione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie wiem czym obdaruje najbliższych, ale bardzo mi się podoba ten szlafrok w renifery z Twojego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze stawiam na praktyczność! Jeszcze pomysłów brak, ale na pewno wkrótce coś wymyślę ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle i szlafrok z chęcią bym zobaczyła pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chińskie pędzle są po prostu Boskie :*:* Nie tylko na prawdę prakrtyczne, ale i pięknie wyglądają :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dałaś fajne propozycje, gąbeczki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysły, szczególnie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kupować praktyczne prezenty, ale równocześnie staram się je trochę spersonalizować, by obdarowana osoba czuła, że to nie tylko kupiony prezent, ale również mój wkład własny ;)
    Marmurkowe pędzelki są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger