niedziela, listopada 05, 2017

FASHIONMIA | asymetryczna, letnia sukienka bez rękawków.

Hej!
 Witajcie Kochani :) Dzisiaj dla Was jeszcze letnia stylizacja. Mam na sobie śliczną, asymetryczną, letnią sukienkę/dress, która jest ze sklepu FashionMia.
Zapraszam na post :)


Niestety lato już dawno za nami, a do mnie dotarła ta oto śliczna, asymetryczna sukienka, która jest mieszanką bawełny i lnu. Jest w kolorze bieli z nadrukiem pięknych kwiatów, w kolorze fioletu. Mamy jeszcze inne warianty kolorystyczne do wyboru. Mnie osobiście urzekł fiolet :) Do sukienki, która jest na ramiączkach, dodana jest cieniutka, przewiewna narzutka, dobrana kolorystycznie. Jestem zauroczona tą sukienką, latem będzie cudownie się spisywać, w piękne, letnie, ciepłe dni. Możemy sukienkę nosić również samą, bez narzutki. Na moje nieszczęście cała transakcja trwała zdecydowanie za długo, bo ok.3mce, ale finalnie warto było poczekać, nie szkodzi, że już jesień i zimno na dworze ;)
Polecam tą sukieneczkę :) W sklepie FashionMia, jest duży asortyment bluzeczek, sukienek, spodni, żakiecików, czy kurteczek, na pewno coś ładnego znajdziecie dla siebie :)
Miłej niedzieli Kochani :)

61 komentarzy:

  1. ciekawa sukienka, buciki jeszcze bardziej :) ładny plener

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za miły powrót do lata, przynajmniej na zdjęciach :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sukienki do mnie nie przemawiają :D Jestem zwolenniczką asymetrii we wszystkim - we fryzurach, ubraniach czy budownictwie, więc takie kroje u mnie nie przejdą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz kochana jak Pani wiosna! Aż mi smutno się robi, że to zaraz będzie jesień a nie wiosna ;( KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim stylu, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wole mega taliowanie ubrania, a jesli jakies sciaganie w pasie to jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sukience jest możliwość wiązania w pasie, z tyłu :)

      Usuń
  7. fajny zestaw stworzyłaś, nie lubuje sie w takich sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wzór ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz w tej sukience! Już nie mogę się doczekać lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę za późno do mnie dotarła, bo w listopadzie, ale na lato będzie mi służyć :) i dziękuję :***

      Usuń
  10. Bardzo pasuje Ci taki look! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed Nami kolejne lato, na pewno ją wykorzystasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten tiul fajnie wygląda, różowa wersja również jest bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest wybór kolorystyczny, każdy może wybrać kolor który się podoba :)

      Usuń
  13. Super sukienka! :) Bardzo podoba mi się jej kolorystyka. Ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sukienka, przypomina mi trochę kimono, aczkolwiek nie jest to w ogóle mój styl. Natomiast te klapki... Już Ci kiedyś pisałam, że są najlepsze na świecie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to fason czysto "japoński" haha ;) dziękuję śliczna :*

      Usuń
  15. Przypominasz mi Japonkę Kochana, bardzo fajnie to wygląda :* Bardzo lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz. Ale takie stylizacje to trzeba już odłożyć na następny rok.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka nie w moim stylu, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale letnio się zrobiło ;) Szkoda, że lato trwa tak krótko, bo w takim stroju można by chodzić cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesująca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż zmarzłam jak się na Ciebie patrzę 😊Super 💗

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny kolor pod jesień, kojarzy mi się z wrzosem :) 32,95 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest faktycznie wyjątkowa i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka:) podoba mi się połączenie z klapkami:):*
    32,95:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle lata w te brzydkie jesienne dni:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokazuj nam jak najdluzej takie letnie stylówy, bo od razu jakoś tak cieplej robi się na serduchu <3
    świetne są te buciki aaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, bo zimno na dworze haha ;)choroba murowana ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger