czwartek, listopada 23, 2017

ZAFUL black friday sales | wishlist.

Hej!
Sklepy rozpieszczają nas kusząc wielkimi wyprzedażami trwa black friday sales, no i jak tu się nie skusić?
Kolejnym sklepem, który zaprasza na świetne promocje, jest to sklep Zaful

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

Dajcie znać, co szczególnie Wam się spodobało i czy czekacie już na Black Fridaj 2017?
Pozdrawiam :)
 

21 komentarzy:

  1. Przepiekne propozycje płaszczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara kurteczka oraz te zielony sweterek z perelkami podobają mi się najbardziej 💖 klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne płaszcze i sweterki:) fajne zestawienie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta jeansowa kurtka - ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą bluzę jednorożca Kochana, jest słodka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bordowy płaszczyk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcze i swetry mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony sweterek z perełkami cudny i płaszcze też super:*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy, sweterki super

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ubrania kochana, oczywiście poklikałam :)
    np. 31,99$, 17,50$, 32,99$, 18,06$, 22,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek z perełkami wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam wczoraj taką bluzę, ale z napisem I am a cat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Same ładne rzeczy wybrałaś w tym zestawieniu :) ja w tym roku wyjątkowo bardzo czekam na Black Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne sweterki i płaszcze, wszystko w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, czerwony płaszczyk mam juz od jakiegos czasu w koszyku. Piekny zielony sweterek z perełkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje, ja już zrobiłam zakupy na Zaful z okazji Black Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  17. popielata ramoneska i sweter w kolorze benzyny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny ten płaszczyk bordowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat brakuje mi takich jesienno-zimowych ubrań w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger