piątek, listopada 10, 2017

ZAFUL | winter wishlist | shoes.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przygotowałam dla Was przegląd zimowych butów | shoes, które możecie znaleźć w dobrze już Wam znanym sklepie Zaful. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu :)

 1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

 Tym razem postawiłam tylko na buty, na zimowe obuwie, czyli kozaki, bo zima tuż tuż. Jestem ciekawa na co najczęściej stawiacie zimą, na wygodę i sięgacie po saszki, czy raczej na takie dłuższe kozaczki na wyższym obcasie, płaskim lub koturnie? 
Koniecznie dajcie znać :)

BLACK FRIDAY:
 
https://www.zaful.com/black-friday-cyber-monday-sales-preview-2017.html?lkid=11844291
Pozdrawiam :)

62 komentarze:

  1. Buty, buty, buty biorę wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, mnie najbardziej podoba się nr 2 w pierwszym rzędzie, brudny róż

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamówiłam te stanie czarne ale na Rosegal. Jestem ich bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kozaczki na obcasie,kliki.
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te wysokie kozaki z środkowych zdjęć, wyglądają na mega wygodne :) Sama je oglądałam, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butów jeszcze nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  7. te cztery ostatnie pary są extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super... Pisalam komentarz i wszystko zniknelo. :).
    Kozaki sa super. Ale kompletnie nie nazime, bo jest w nich poprostu zimno :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest ;) Jeśli chodzi o buty, to mam te saszki brązowe ( tylko w czarnym kolorze ) i są mega ciepłe, chodziłam w nich jak było -20C i dały radę, dlatego polecam :)

      Usuń
  9. Bardzo dużo fajnych butów! :) A ja właśnie stoję przed wyborem nowej kurtki i kozaczków/traperów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cztery ostatnie bardzo mi się podobają $39.24 $42.66 $45.99 $43.89

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się marzą takie kozaczki za kolano na szpilce, ale wiem ,że przy moich umiejętnościach nie ma sensu ich kupować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak bardzo mi się takie marzyły (też nie mam umiejętności), w końcu jedne zamówiłam ale na niższej szpilce i są po prostu mega wygodne :)spróbuj.

      Usuń
  12. Kozaki za kolano to zdecydowanie moj must have ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozaki na płaskim są piękne Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pretty boots well love the last row..
    https://wpthemesfree.website wp best

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysokie kozaki za Kolano super, to hit tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śniegowce z pierwszego foto super :) Akurat butów z zagranicznych sklepów nie zamawiam, boję się że nie trafię z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nauczyłam, że muszę zamawiać większe i jest wtedy ok :)

      Usuń
  18. Podobają mi się tylko ostatnie z drugiego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzecie emu i drugie kozaki za kolano są super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same perełki znajduję na Twoim blogu :) Na zimę uwielbiam kozaczki. W tym roku poluję na te wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się te ostatnie, długie kozaki! poklikane<3
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. te ierwsze ciepłe kozaczki mi się podbają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne propozycje:) poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. nice list :)
    hope u will like my new yt video especially if u love fashion
    https://www.youtube.com/watch?v=-pt3IKCX6JQ&t=3s

    OdpowiedzUsuń
  25. kozaki za kolano - cudo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  26. podobają mi sie te z ostatniego zestawu :) klik
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatni rząd wymiata! <3
    Szkoda tylko, że jestem niska i długich butach wyglądam jak pingwin :D :(

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super lista, znalazłabym coś dla siebie ;))
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej ile dobroci:) mam te kozaki na słupku czarne no już się troche zużyły ale są naprawdę ładne:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe propozycje. Najbardziej spodobały mi się bordowe kozaki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger