sobota, czerwca 30, 2018

Moja bielizna z Zaful, czy warto kupić?

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy post poświęcony będzie bieliźnie ze sklepu Zaful.
Dowiecie się co zamówiłam, z czego byłam zadowolona a z czego nie. Czy całe zamówienie okazało się trafione?
O tym w dalszej części posta, zapraszam :)
 
Jeśli chodzi o ten komplet bielizny, to przed wszystkim jest piękny, z białej elastycznej koronki, która jest cudna. Ramiączka ozdobione są uroczymi kokardkami. Miseczki są do połowy usztywnione ale... płytkie i jakieś nieukładające się w łódkę, niestety coś mi w niech nie gra. Nijak niestety nie chcą się układać, albo ja nie mam do takiego typu miseczek biustu. Niestety jest on duży i ciężki. Za to majteczki są ok. Czyli w tym wypadku tylko dół nadaje się do noszenia i wykorzystania.

I niestety tutaj kolejna wpadka, mimo rozmiaru jaki jest podany na stronie sklepu, to nie wiem, czy pół moich piersi zmieści się do tych miseczek. Na pewno góra będzie dobra dla młodych dziewczyn, lub kobiet o bardzo małym biuście. Tutaj również do użytku zostaną mi tylko majteczki. Mimo tego, że komplecik jest bardzo ładny, ale zupełnie nie praktyczny jak dla mnie.

 RÓŻOWA PIŻAMKA >> klik
  Jakaś normalnie plaga haha, bo i tutaj w tym zestawie góra zupełnie nie nadaje się do niczego. Mimo, że kolorek tej satynowej piżamki jest cudny, a uroku dodają wstawki czarnej koronki nic nie zmieni faktu, że góra w formie biustonosza jest po założeniu bezkształtna i piersi wyglądają jak spłaszczone placki odstające po bokach jak kluchy. Chyba, że pod spód założyć zwykły biustonosz i na to tą górę? :/ I  w tym wypadku do wykorzystania pozostaje mi dół, spodenki jeszcze będę mogła wykorzystać.

 RÓŻOWY BIUSTONOSZ >> klik
I tutaj jest mój ulubieniec :) Przy dużym biuście bardzo ważny jest komfort i wygoda noszenia, dlatego biustonosz musi być dobrze dopasowany, dobrze piersi podtrzymywać. Ramiączka również powinny być szerokie, żeby nie wżynały się w ramiona. Ten biustonosz to strzał w dychę, jest po prostu świetny, bardzo wygodny, dobrze trzyma, pięknie zbiera piersi, ma szerokie zapięcie, na aż 5 zaczepów. Jak tylko będę miała możliwość, zamówię sobie jeszcze kolejne w innych kolorach, na prawdę warto. Świetnie leży. Zaczynam pomału się dla Was przełamywać, mimo wielu kompleksów, pierwszy raz pokazałam Wam się w bieliźnie. Chciałam Wam pokazać jak ładny i komfortowy jest ten biustonosz, żeby osoby które mają większy biust widziały jak on się prezentuje na sylwetce. Mam nadzieję, że będziecie czuły się zachęcone do jego kupna :)

Dajcie znać, czy coś z mojego zamówienia wpadło Wam w oko? Zamawiacie bieliznę on-line, czy raczej wolicie kupić stacjonarnie? 
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. ja mam duży biust, biały komplet bez usztywnień jest przepiękny a różowy idealnie leży

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba :) Zwłaszcza piżamka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ;) Zazwyczaj bieliznę kupuje stacjonarnie, jednak lubię przymierzyć. Ale...czasem w sklepach internetowych są takie cudeńka, że aż kusi aby zamówić:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym różowym trafiłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ten różowy jest bardzo fajny. Super, że chociaż ten jeden idealnie pasuje :) Ja z Zaful bielizny nie zamawiałam, ale mam jedną piżamę i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te zestawy, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie myślę że bielizna wygląda całkiem fajnie szkoda tylko że nie udało się dobrze trafić z rozmiarówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niechętnie kupuje bielizne na takich stronach. Wole najpierw przymierzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duży biust to spore uciążenie. Ja nigdy takiej bielizny nie znamawiam przez internet

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie na prawdę mega ładnie się prezentują wszystkie z nich ;) podoba mi się szczególnie ten drugi biały komplet :) Jednak ja przy mniejszym biuście lubię sobie przymierzyć bieliznę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam spory biust ale nie trafilam jeszze na odowiedni rozmiar w tym sklepie - a szkoda bo mają piękne staniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o mnie to jednak bieliznę kupuję tylko stacjonarnie, ciężko mi dogodzić w tej kwestii (wszystko musi być dobrze dopasowane) , ale może kiedyś się przekonam :) Wcześniej nie kupowałam butów online, a teraz wcale mi to nie jest straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zdecydowałabym się na zakup bielizny z CHin, bo jakoś tym rozmiarówkom nie ufam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ja nie kupię nigdy chyba bielizny z chin. Te rozmiarówki są różne raz sie trafi raz nie :(.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger