czwartek, sierpnia 30, 2018

Dwie bluzy i kurtka - DressLily.

Hej!
Witajcie :) Lato powoli odchodzi, wakacje się kończą, dzieci za moment pójdą do szkoły. Z tą myślą ostatnio przeglądałam asortyment sklepu DressLily i szukałam okryć wierzchnich, na chłodniejsze dni i wieczory. Znalazłam dwie czarne bluzy i czarną kurteczkę, czy mój zakup był udany? Dowiecie się za moment.



 Czarna kurtka z kapturem okazała się być bardzo fajną kurteczką. Ciepłą, idealną na chłodniejszą jesień i wczesną zimę, jest dość gruba, nie spodziewałam się że taka będzie. Rękawy są normalnej długości, jednak niestety mimo opisu na stronie, okazała się za mała. Nie lubię za bardzo opiętych ubrań, wedle rozmiarówki która była na stronie sklepu powinna być dobra, jednak okazało się inaczej.

 
Czarna bluza z kapturem podszyta milutkim, białym futerkiem. Bluza jest dosyć cienka, futerko daje złudne wrażenie ciepła. Będzie fajna na chłodniejsze popołudnie, lub wieczór. Niestety i tym razem bluza okazała się przyciasna.


Druga czarna bluza jest również z kapturem i tak jak poprzednia ma od wewnętrznej strony futerko. Ta bluza jest zdecydowanie grubsza i cieplejsza. Futerko w tej bluzie jest dwu kolorowe. 
Jakościowo jest lepsza od tej pierwszej. I tym razem jest bardzo dopasowana. Nie miałam szczęścia tym razem w doborze rozmiaru bluz. Chciałam je wykorzystać na treningi jazdy konnej, teraz mam dylemat co zrobić. Chyba będę musiała zacząć się odchudzać, żeby były dobre i nie tak opięte ;)
Dajcie znać, co o moim zamówieniu sądzicie?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Bluzy bardzo ładne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze , szkoda, że rozmiarowo nie pasują..Widzę ,że już serio przygotowujesz się na zmianę sezonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jesteście przygotowani na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że obydwie rzeczy za małe, bo na zdjęciach wyglądają naprawdę fajnie. Ja też już powoli zamawiam rzeczy na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się kurtka, już trzeba powoli kupować ciepłe rzeczy ☺ ja też już mam kurtkę, w tym roku postanowiłam zaszaleć z kolorem ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza podszyta futerkiem jest fajna, wydaje się bardzo ciepła...szkoda że to złudne wrażenie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarami, bo ciuszki naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną kurtkę - reszta nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie bluzy z futerkiem uwielbiam nosić zimą w domku jak mi zimno.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy, też bym coś zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka wygląda naprawdę porządnie, widać ze sprawdziłaby się w chłodniejsze dni, szkoda że rozmiar okazał się nietrafiony. Czas przerzucić się na grubszą garderobę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas robić zakupy cieplejszych ubrań, chłodne poranki i wieczory dają o sobie znać

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka. Czas pomału na wyciągnięcie jakiś kurtek, niestety poranki są bardzo chłodne, co wcale nie jest takie fajne.

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kurtka, szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarami:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ale z tymi ich rozmiarami już tam bywa, też wiele razy przejechałam się :/

    OdpowiedzUsuń
  16. The jacket in the first picture is so chic. Been in the hunt for such a jacket for sometime now. Kisses.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger