piątek, grudnia 01, 2017

SAMMYDRESS | zimowa kurtka, brązowy sweterek i kolczyki.

Hej!
Witajcie Kochani w ten zimowy poranek :) U mnie leży warstwa ciężkiego, mokrego śniegu, a u Was jak jest dzisiaj?
Ale dzięki tej cudownej, cieplutkiej kurtce zima mi nie straszna :) To cudeńko upolowałam w sklepie Sammydress.




 
Powiem Wam, że z kurteczki jestem bardzo zadowolona, jest śliczna, cieplutka i bardzo starannie uszyta. Do mnie dotarła w całości, czyli z kołnierzem, wiem że może również zdarzyć się że będzie go brakować, może nie zostać dołączony.
Jestem z niej mega zadowolona, mogę śmiało ją Wam polecić.
Jeśli chodzi o brązowy sweterek, to jest to totalne nieporozumienie, moim zdaniem nie jest to ten cardigan, który zamawiałam, miał być długi, ciepły a przyszła jakaś dziwna narzutka, która nijak się nie układa po założeniu. Jest to pierwsza rzecz z której niestety nie jestem zadowolona :/
Kolczyki są śliczne, podobają mi się bardzo, jestem z nich bardzo zadowolona :)
Dajcie znać, co Wam się spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Kurtka jaka świetna, klik - 35,45$, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest przepiękna:) super stylizacja:) Poklikane:) sweter i kolczyki wyprzedane:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjecia. Od każdego bije taka radość: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję Kochana, bardzo miło mi to słyszeć :D :***

      Usuń
  4. no właśnie ja nie miałam kożuszka;/
    mam szara i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją u Ciebie zobaczyłam, to zastanawiałam się w pierwszej chwili, czy to te same kurtki, tylko o innych kolorach, tylko coś mi nie pasowało i właśnie chodziło o kołnierz, bałam się że do mnie też dojdzie bez :/

      Usuń
  5. O mam podobną kurtkę tylko większe futro.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka rewelacyjna, szkoda, że ze sweterka nie jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż jak kolczyki wyglądają w uchu! Są cudne! :D Lubię takie błyskotki :)

    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega kolczyki! Ja ostatnio mam manię na takie duże! Do filmów świetne :) Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że sweterek nie spełnił oczekiwań, ale za to kurtka rewelacyjna. Ja zamierzam zamówić sobie jej szarą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ciężkie zaspy. Dziś poszłam lepić bałwana :D Ale nie wiem czy wytrzyma do jutra, bo jednak temperatura plusowa. Kurta wygląda świetnie, na pewno w niej nie umarzniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka świetna, bardzo fajnie w niej wyglądasz:) co do sweterka, to szkoda, że nie taki jak miał być:/ poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super trafiłaś z tą kurtką, naprawdę mi się podoba :) U mnie już iście zimowa sceneria, kilkanaście centymetrów śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest na prawdę świetna Kochana ! Bardzo mi się podoba :* Ale zdziwiło mnie że może przyjśc nie kompeltna :( U mnie śniegu nic a nic niestety łeeee

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka naprawdę bardzo fajny sweterek wygląda na słabe jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kurtka rzeczywiście wygląda świetnie :) Musi być bardzo ciepła, idealna na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kroj i kolor ma ta kurtka! Bardzo mi sie podoba 💙

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zamówienie, najbardziej podoba mi się sweter! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie cieplutkie kurteczki :) Czasami trafi się na bubla, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno kolczyki jak i sweterek są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtkę mam nawet podobną tylko w innym kolorze i już nie pamiętam gdzie ją kupowałam :) Czapkę również, ale jest mi trochę za mała i muszę ją sprzedać :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobną kurtkę i bardzo żałuję, że nie jest troszeczkę dłuższa (moja sięga do pasa). Twoja jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger