wtorek, sierpnia 14, 2018

BIOLOVE pielęgnacja dłoni i ust.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajne kosmetyki, które dbają o moje usta i dłonie. Pojawi się jeszcze jeden rodzyneczek do włosów, o którym warto wspomnieć.
Wszystkie te produkty znajdziecie w sklepie Kontigo.
 
"Delikatny peeling cukrowy idealnie usuwa martwy naskórek i wygładza usta, sprawiając, że stają się one miękkie i nawilżone."

Peeling pięknie pachnie borówkami. W środku ma małe drobinki cukru, które dobrze ścierają i usuwają martwy naskórek. Usta są wygładzone i wypielęgnowane. Jest świetny :)

 "Nawilżające masełko do ust na bazie masła shea i oleju kokosowego. Dzięki zawartości wosku pszczelego i oleju rycynowego intensywnie regeneruje i idealnie wygładza delikatne i wysuszone wargi."
  
Masełko w połączeniu z powyższym peelingiem tworzy idealny duet. Po wykonanym peelingu, masełko świetnie dopełnia ich pielęgnację. Cudnie pachnie, troszkę jakby cytrynowo/cytrusowo. Mimo, że wolę wszelkie balsamy do ust mieć w sztyfcie, to jednak jego dobroczynne działanie mi to wynagradza i przymykam oko na to, że masełko jest w takiej mniej higienicznej formie ;)
Uwielbiam ten duet, usta po nim są idealne, polecam jeśli jeszcze nie znacie tych kosmetyków.

 "Naturalny krem do rąk o zapachu borówki. Zawiera glicerynę zapobiegającą utracie wody oraz łagodzący pantenol. Idealnie regeneruje skórę dłoni. Nie zawiera: SLS, PEG,
silikonów, parabenów, barwników i konserwantów."
 
Krem do rąk pachnie również borówkami. Znajduje się w miękkiej, białej, stojącej tubce, z wygodnym otwieraniem. Krem jest białego koloru, o lekkiej, płynnej konsystencji. Krem jest lekki, delikatny, nie pozostawia ciężkiej, tłustej warstwy. Raczej jest to lekka warstwa ochronna. Krem dobrze działa, usuwa suchość i szorstkość dłoni, fajnie je nawilża. 
Kolejny, bardzo dobry produkt Biolove :)

 "Kompleks olejków, w tym olejek makadamia, wygładza strukturę włosa, podkreśla odcień włosów i zmniejsza łamliwość końcówek. Włosy stają się błyszczące, gładkie i jedwabiście miękkie, bez uczucia obciążenia. Polecany szczególnie do włosów farbowanych."

 Ten olejek jest kolejnym, bardzo dobrym kosmetykiem :) Ostatnio pisałam Wam o 3 produktach do włosów You-Niverse, które sprawdziły się średnio - za to dzisiejszy olejek się obronił. Jeśli chodzi o zapach, jest on bardzo ładny, przypomina zapach kosmetyków fryzjerskich. Jest gęsty, wydajny, o żółtym zabarwieniu. Stosuję go po myciu włosów, wcieram dwie krople w mokre jeszcze włosy, później je suszę i modeluję. Nie zauważyłam obciążenia, czy sklejenia kosmyków. Nie zdarzyło mi się przedobrzyć z tym olejkiem, i nigdy po jego użyciu moje włosy nie wyglądały jakby były nieświeże. Bardzo fajny kosmetyk, wart polecenia.
Jak widzicie, dzisiaj pokazałam Wam produkty dobre i tanie, które są warte polecenia.
Dajcie znać, czy znacie któryś z nich?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie wszystko :D Uwielbiam owocowe kosmetyki, jak też olejki do włosów. Ten wygląda na ciekawy i bardzo wydajny :)
    Ponadto sama obecnie stosuję maselko do ust, ale marki Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym wszystko bez dwóch zdań. W peeling do ust koniecznie muszę się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich produkty, tych do ust jeszcze nie miałam, ale widzę, że warto
    Te zapachy sa takie prawdziwe, jadalne, mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling do ust jest mega ! Zapach bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się obejrzeć za jakimś olejkiem do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja lubie takie owocowe nuty w kosmetykacvh. Zapraszam i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś ta marka nigdy nie rzuciła mi się w oczy...ten duet do ust...muszę go mieć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są te kosmetyki do ust :) a marka ma cudne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zamawiałam jeszcze na Kontigo., super kosmetyki, szczególnie polubiłabym na pewno zestaw do ust

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko robię peeling ust, gdybym tylko miała ten z Biolve robiłabym chyba codziennie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki tej marki ale tych produktów akuratnie nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moj ulubiony scrub so ust jest z lush :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo czytałam dobrego o kosmetykach BIOLOVE, ale jeszcze na żaden się nie zdecydowałam. Muszę w końcu to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne produkty, słyszałam wiele dobrego o nich już, też muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam wypróbować ten peeling do ust, tylko nie podpasowała mi metoda apliakcji, słoiczki przy długich paznokciach są mniej wygodne 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten peeling i masło do ust, duet idealny żeby mieć piękne usta.

    OdpowiedzUsuń
  18. biolove miałam okazje poznać na seebloggers i naprawdę mają świetne produkty a ich zapach jest oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger