piątek, sierpnia 24, 2018

Wakacje na wsi - z marką ZOiO.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne dwie koszulki ze sklepu ZOiO.pl Wczoraj widzieliście romantyczną sesję z koszulką z napisem Romantic, kto jeszcze nie widział to serdecznie zapraszam do wczorajszego wpisu :)
Sesja z dzisiaj będzie nawiązywała do wakacji na wsi, kto z nas ich nie pamięta?
Zapraszam na post :)


 Koszulka z napisem You & Me, ma jasno różowy kolor. Uszyta jest z bawełnianego materiału. Jest idealna na tę pogodę, którą mamy całe lato w tym roku, jasna i bawełniana. Możemy ją założyć do wielu stylizacji, spodni, spodenek, spódnic krótkich i długich. Do wszystkiego będzie dobrze wyglądała. Druga koszulka, którą widzicie poniżej, jest taka sama, tylko ma inny napis. 
Wczorajsza sesja, którą widzieliście - wnioskując z Waszych komentarzy, bardzo Wam się podobała. Powiem Wam, że zdjęcia robiła moja 8 letnia córcia i to ona wymyśliła miejsce/scenerię i pozy, do tego romantycznego tematu ;) Tym razem, również ona jest autorką i fotografką sesji wakacji na wsi, mam nadzieję, że również Wam się spodobała :)


Część lata minęła mi ze świetnymi ubraniami od ZOiO.pl Nie dość, że są śliczne, to jeszcze bardzo tanie, na pewno warto rozejrzeć się i poszukać swoich perełek. Te koszulki, które ja Wam pokazuję, są w bardzo niskiej cenie, nie kosztują więcej jak 10zł.
Dla przypomnienia:
↓↓↓
Mam dla Was również kod promocyjnybeautyandnails18, który obowiązuje do końca września, czyli do 30.09.2018r  
20% zniżki do zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów.

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Świetna sesja zdjęciowa, do twarzy Ci w tej stylizacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia a koszulka jest rewelacyjna, już zaglądam do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje na wsi to jest to:D Bardzo fajna ta koszulka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula :D Muszę zajrzeć do tego sklepu :) Bardzo ładne zdjęcia! Córka ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sielsko anielsko :D

    super wyglądasz ! mega podoba mi się spódnica <3
    A od nich również mam kilka rzeczy :)

    Kurczę kochana to córa ma talent, nie możecie go zmarnować, bo ma oko do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to są wakacje na Bali, super

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam na stronę producenta z ciekawości i fajne rzeczy za niewielkie pieniądze tam można znaleźć, więc już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie koszulki. Piękne zdjęcia! Moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna spódniczka! Właśnie szukałam czegoś poprzedniego na wyprzedażach, ale nie udało mi się nic znaleźć ;) Będę musiała zajrzeć na stronę internetową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybór jest naprawdę duży, parę razy zamawiałam z Zoio, więc dla mnie to sprawdzona marka :) A kod rabatowy zawsze się przyda, widzę, że mają już sporo jesiennych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ain't that a good caption, i like how you paired the skirt with the top. So chic

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taki model koszulki. Sklep ma fajną ofertę

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się podoba bardzo Twoja spódniczka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sportowy look:) T-shirt jest super kochana:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja kocham zdjęcia przy tych walcach z siana - mają swój urok i zawsze marzyłam żeby sobie takie zdjęcie trzasnąc. Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sesja. Twoja córka ma smykałkę do fotografowania :) A w sklepie Zoio zdarza mi się robić zakupy - ceny mają świetne, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten napis zupełnie nie dla mnie ale kocham takie koszulki. A w tym sklepie maja mega ceny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz <3! Wpadnij do mnie na bloga :) Sama kupuję w ZOiO <3

    ____________
    pennypendant.com - blog modowy dla każdej z nas

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja i świetna jest ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger