czwartek, sierpnia 02, 2018

ZOIO - Piękne sukienki, idealne na lato.

Hej!
Witajcie Kochani :) 
Dzisiaj w kolejny upalny dzień chcę Was zaprosić na post i pokazać dwie przepiękne, bardzo letnie sukienki ze sklepu ZOiO.
Obie są piękne, elastyczne i idealne na tę pogodę, którą aktualnie mamy, czyli na upały. 
Zapraszam :)

 Neonowa sukienka w żółtym kolorze jest przepiękna, bardzo wakacyjna, kojarzy się z wakacjami, słońcem i cudownymi, słonecznymi dniami. Powiem Wam, że jeszcze nie miałam tak jaskrawej sukienki, ale na żywo jest cudna, bardzo neonowa. Jeśli chodzi o materiał, to jest elastyczny, nie krępuje ruchów, dlatego jest tak wygodna. Krój jest luźny, przy moim wzroście 166cm jak widzicie sięga tuż nad kolano i sądzę, że jest to dosyć bezpieczna długość, pasująca w każdym wieku.
Uroku dodają jej falbanki przy rękawkach. Wybrałam większy rozmiar, żeby była luźna. Polecam, jest rewelacyjna.

 Sukienka w paski jest moją drugą propozycją. Również jest idealna na lato, wakacje i wypoczynek. Uwielbiam paseczki, kiedy tylko widzę coś ciekawego, chętnie po to sięgam, dlatego kiedy tylko zobaczyłam tę sukienkę, stwierdziłam, że musi być moja :) Sukienka jest bardzo ciekawa, u dołu ma wszyty haftowany pasek, uważam że jest to bardzo oryginalne i ciekawe połączenie. Ostatnio tak modne. Rękawki zakończone są gumką, na ramionach mamy wiązania, długość możemy sobie dowolnie regulować. W pasie dołączony jest biały pasek, możemy go przewiązać, ale również jeśli chcemy możemy z niego zrezygnować i puścić ją luzem. Materiał tak samo jak u pierwszej sukienki jest elastyczny, co czyni ją bardzo wygodną. Jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona, bardzo mi się obie podobają i szczerze Wam je polecam. Na duży plus również fakt, że sukienki wyglądają identycznie tak samo jak na stronie sklepu.
Mam dla Was również kod promocyjnybeautyandnails18, który obowiązuje do końca września, czyli do 30.09.2018r  
20% zniżki do zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów
Znacie sklep ZOiO, robicie w nim zakupy? Podobają Wam się te sukienki?
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest super, ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz w tej neonowej. Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta neonowa sukienka jest wspaniała. Chciała bym taką w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza dla mnie idealna - kolor cudowny i ten krój. Bardzo, ale to bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka to bomba 💚 druga zdecydowanie nie mój krój i długość 😬 ale na Tobie prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your style! Your looks are so versatile and all amazing ))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obie sukienki są super, pierwsza wiosenna, nowoczesna a druga trochę retro ale bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sukienka jest rewelacyjna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie.Obydwie sukienki bardzo mi się podobają, lecę przeglądnąć asortyment tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam dwie sukienki marki Zoio i jestem absolutnie w nich zakochana!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba dwa razy zamawiałam z Zoio ;) OBie sukienki są śliczne, pierwsza bardziej pasowałaby do mojej figury :) Ale zaawsze chciałam mieć sukienkę w lekko marynarskim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne sukienki, w tej pierwszej wyglądasz bosko z klasą

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sukienka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie sukienki są na prawdę piękne i super do Ciebie pasują! Nawet nie jestem w stanie określić, która ładniejsza! Pierwsza super zarówno na co dzień, jak i na większe wyjście ze szpileczkami ;) Druga jest iście letnia i można w niej wyskoczyć na miasto, grilla czy na plażę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie zaprezentowałaś obie stylizacje! Osobiście bardziej mi do gustu przypadła dwójka i uważam że do Ciebie pasuje idealnie! 💙

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sukienki, w obu wyglądasz doskonale i stylowo!:)
    Miłego weekendu Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta niebieska sukienka wyglada naprawde slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robiłam jeszcze zakupów w tym sklepie. Obie sukienki mają w sobie coś przyciągającego. Długość super, ja jestem wysoka i często mam z tym problem przy kupowaniu sukienek, te by mi na pewno odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta druga sukienka zdecydowanie skradła moje serce ;). Swietnie w niej wyglądasz i muszę koniecznie zobaczyć co ciekawego w ofercie ma sklep ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger