czwartek, sierpnia 23, 2018

Romantyczny T-shirt od ZOIO.

Hej!
Witajcie Kochani :) 
Wakacje dobiegają końca, ale pogoda nadal piękna i słoneczna. Myślę, że jeszcze długo będziemy się cieszyć tak słoneczną pogodą. Dzisiaj mam dla Was fajny t-shirt z napisem Romantic ze sklepu ZOiO.pl
Zapraszam na post :)



Różowo malinowa koszulka z błyszczącym napisem Romantic skłoniła mnie do zrobienia romantycznej sesji nad jeziorem. Chwila zadumy i refleksji na pewno każdemu się przyda...
Koszulka jest uszyta z bawełny, milutka w dotyku, z okrągłym dekoltem. 
 Te koszulki, które Wam pokazuję są świetne, a do tego kosztują niecałe 10zł, na pewno warto się na nie skusić.
Pamiętajcie:
 ↓↓↓
Mam dla Was również kod promocyjnybeautyandnails18, który obowiązuje do końca września, czyli do 30.09.2018r  
20% zniżki do zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów

Zapraszam Was serdecznie, korzystajcie z kuponu, bo na prawdę warto :) Pobuszujcie po sklepie, zobaczcie ile mają świetnych koszulek, sukienek, torebek i butów i to wszystko w bardzo niskich cenach.
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Fajny ten t-shirt:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna koszulka <3 bardzo lubię ten sklep, bo za małe pieniądze można się fajnie ubrać ;-)

    blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka w moim stylu, może znajdę dla niej miejsce w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka. Pasuje do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero co skończyłam przeglądać asortyment tego sklepu :D A tu proszę wpis z koszulką, swoją drogą bardzo fajną :) Piękne zdjęcia na pomoście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wpadło Ci coś w oko? 😊 Zdjęcia robiła moja 8 letnia córcia, wymyśla sesje :)

      Usuń
  6. Świetny - niby proty i zwykły ale ma w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny t-shirt. Prosty, a jednocześnie elegancki. A jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdjęcia, to robota mojej córci 😍

      Usuń
  8. wyglądasz bajecznie, romantycznie nad wodą, piękna koszulka, uwielbiam tą torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajna bluzeczka, bo super do spodni jak i do spódniczki😁☺ ogólnie piękna sceneria, aż miło się ogląda takie zdjęcia 😁💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta koszulka z napisem, bo sama bardzo lubię takie bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta koszulka, zamówiłam sobie inną z rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny t-shirt i spodobał mi się jego kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta koszulka, cała stylizacja świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ładny ma kolor. Bardzo lubię ostatnio takie koszulki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger