wtorek, sierpnia 21, 2018

ELVIE, zestaw od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Często u mnie tak jest, że kiedy coś mi się wyjątkowo spodoba to do tego wracam. Jeśli są to zapachy danej firmy to idę tym śladem i jeśli mają różne warianty, lubię i je poznać. Czy jednak jest to dobry trop i warto sięgać po inne zapachy tej samej linii?
O tym opowiem Wam dzisiaj, bo będzie mowa o drugim zapachu Elvie jaki poznałam, firmy Oriflame.


"To pełna harmonii symfonia nut zapachowych zaczerpniętych wprost z natury. Bukiet białych kwiatów, pudrowa lekkość białego piżma i delikatny zapach konwalii rosnących w sercu skandynawskich lasów."
  
Buteleczka jest identyczna jak we wszystkich z serii Elvie, różnią się tylko kolorami nakrętek i wody jaka w nich jest. Mnie osobiście taki minimalistyczne opakowania bardzo się podobają. Tym razem kolor opakowania i wody toaletowej zachowana jest w delikatnych miętowych barwach. Na opakowaniu widzimy motyw kwiatów konwalii i faktycznie sam zapach kojarzy się z tymi kwiatami, dodatkowo skropionymi lekko pudrowymi nutkami rosy. Bardzo ładny, delikatny i jak dla mnie wiosenny zapach. Jest to woda toaletowa, dlatego nie oczekuję jakiejś długiej trwałości.

 "Harmonijna symfonia zapachowa, którą tworzy bukiet białych kwiatów, pudrowe białe piżmo oraz delikatne, zielone nuty konwalii. Teraz ten uwodzicielski koktajl zamknięto w postaci zmiękczającego skórę balsamu o wysokiej koncentracji zapachu."
  
Balsam do ciała zamknięty jest w miękkiej, stojącej tubce o pięknym, miętowym kolorze, którą zdobi tylko srebrny napis.
Zapach jest bardzo zbliżony do zapachu jaki ma woda toaletowa. Otula aksamitnym, delikatnym zapachem bukietu białych kwiatów. Sprawia, że chce się skórę wąchać i wąchać :)

 "Odkryj mistyczne piękno Elvie - roziskrzone cytrusy i białe kwiaty otulone nutami piżma teraz w postaci odświeżającego dezodorantu o wysokiej koncentracji zapachu."

Dezodorant kulkowy ma identyczną szatę graficzną jaką ma balsam do ciała. Również zapach ma identyczne nuty zapachowe. Piękna woń białych kwiatów, wyczuwam również coś delikatnie słodkiego, ale nie mdłego. Zapach jest piękny i świeży. Dobrze spełnia swoje zadanie.

Zamówiłam cały zestaw, ponieważ był w super cenie i powiem Wam, że zupełnie nie żałuję. Zapach bardzo mi się podoba i trafia w moje gusta jeśli chodzi o zapachy :)
Jestem zwolenniczką nut kwiatowych, czy owocowo-kwiatowych, dlatego od pierwszego powąchania bardzo się polubiliśmy. Jeśli tak jak ja macie upodobania w takich zapachach, szczerze Wam ten zestaw polecam.

Znacie te kosmetyki? Który z zapachów Elvie polecacie?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej serii. Lubię takie kwiatowe nuty, opakowania też zachęcają swoim optymistycznym, wakacyjnym kolorem. Dawno nie zamawiałam nic z katalogu Oriflame, chyba w końcu czas to zmienić, bo na mojej wishliscie jest już kilka kosmetyków i zapachów tej marki. Dobrze,że na ogół są niedrogie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy design, lubię cytrusy zwłaszczza rano
    Zapraszam wszystkich z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Oriflame dawno nie kupowałam, uwielbiam konwalię więc na pewno polubię ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po opakowaniu i grafice nie powiedziała bym, że to Oriflame, jakoś zupełnie nie pasuje mi do innych kosmetyków ☺ ale ciekawato odmiana ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kocham kwiatowe nuty, jestem pewna, że zapach tego zestawu tez przypadłby mi do gustu dlatego planuję zamówić te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. Woda ma prześliczny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kompletnie tej linii, ale muszę zdradzić, że stałam się posiadaczką wody toaletowej marki Oriflame i jak na razie jestem zadowolona :)Zapach jest super i całkiem długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz długo nic nie miałam od Oriflame ojoj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I love that brand, nice cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie linie zapachowe, muszę ich poszukać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam za bardzo kosmetyków tej marki przeważnie stosowałam Avon :) Ciekawe produkty warte wypróbowania:)

    Buziaki
    Zapraszam cię na nowy post, a w nim trochę o koncercie Eda Sheerana i kilka zdjęć z mojego urlopu - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamawiam nic z Oriflame. Jak już to z Avon bo moja mama jest konsultantką ;) Zestaw wygląda bardzo fajnie, osobiście lubię kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od razu poznałam buteleczkę, że jest z Ori :D uwielbiam ich produkty :D Avon dawno dla mnie upadło, tym bardziej, że ciągle kłamią, że nie testują produktów na zwierzętach..

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam serii, woda bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentuje ta seria i brzmi bardzo ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta woda toaletowa mnie skusiła, bo ja lubię nuty konwalii w zapachach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam sporo produktów z Oriflame ale tego jeszcze nie przyznaje że lubię bal samy perfumowane są świetne zwłaszcza na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum, bo połączenie takich nut wydaje mi się intrygujące i to mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam nic z Oriflame. Tych kosmetyków nie znam, ale lubię takie nuty zapachowe, więc chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że kosmetyki Oriflame ostatnio zrobiły się wyjątkowo popularne i polecane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam inną wersję tego zapachu i lubię go. Ten wąchałam w katalogu i chciałam go zamówić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger