czwartek, sierpnia 16, 2018

DEBBY, kolorówka.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu miałam możliwość poznania bardzo fajnych (jak się okazało) kosmetyków kolorowych formy Debby. Jest to włoska marka, młodsza siostra dobrze znanej marki Deborah. Jak się u mnie sprawdziły, i który z nich stał się moim ulubieńcem, o tym dowiecie się z dalszej części tego posta :)


 LipCHUBBY MAT to nowa pomadka z aksamitnym wykończeniem MAT, która nadaje ustom efekt "wow"! Niezwykle wygodna i gładka tekstura, dla uwodnionych ust i pełnego koloru. Lekka formuła została opracowana w celu utrzymania intensywności koloru przez długi czas bez wysuszania ust w miarę upływu czasu.
Pomadka do ust LipCHUBBY MAT do ust:
  • Maksymalny kolor utrzymania
  • Maksymalny komfort podczas stosowania
  • Nawilżający, Matowy efekt końcowy
Delikatnie perfumowany pomadka lip CHUBA MAT jest oferowana w 12 intensywnych, nieprzezroczystych kolorach.

Pomadka w wykręcanej kredce ma ładny, nudziakowy kolorek, okraszony delikatnym różem. Idealny kolorek do dziennego makijażu. Pomadka faktycznie nawilża usta, nie wysusza jak to bywa w przypadku matów. Warto mieć choć jeden kolorek w swojej kosmetyczce, ja z chęcią skusze się na róże i czerwienie. Bardzo fajna pomadka.

 Extra Volume 100% Tusz do rzęs + Kredka do oczu
  • pogrubia
  • głęboka czerń
  • wydłuża 
Mascara EXTRA 100% Volume zapewania natychmiastowe, wyjątkowe, nadzwyczajne pogrubienie. Maxi Volume Complex daje długotrwały efekt mega pogrubienia, a potrójny Carbon Black complex nadaje rzęsom extremalnej czerni. Maxi szczoteczka stworzona jest dla nadzwyczajnego pogrubienia i maksymalnego uwolnienia produktu.
Kredka do oczu Eye Pencil posiada łagodna i jednocześnie długotrwałą formułę. Dodatkowo zawartość witaminy E doskonale sprawdzi się dla ochrony delikatnej strefy wokół oczu. Gwarantuje doskonałą precyzję i magnetyczny makijaż oczu.

 Maskara totalnie mnie zaskoczyła, po jej otwarciu, moim oczom ukazała się ogromna szczoteczka. Powiem szczerze, że chyba jeszcze takiej nie miałam w swoich zbiorach ;)
Od razu moje nastawienie do tego tuszu było sceptyczne, z góry założyłam, że na pewno się nie polubimy. Ponieważ nigdy nie kupuję tuszy z takimi szczoteczkami, bo wolę silikonowe, no i ogrom tej szczoteczki skutecznie mnie do niej zraził. Jednak jakie było moje zdziwienie, kiedy postanowiłam ją w końcu wypróbować, szok :)
Okazała się całkiem fajną maskarą, która ładnie pogrubia i lekko wydłuża rzęsy. Troszkę muszę uważać, bo lubi ubrudzić powieki przy malowaniu, ale przy tej wielkości szczoteczki do moich krótkich rzęs jest to nieuniknione. Jestem tym tuszem bardzo mile zaskoczona i uważam, że jest świetny. Na duży plus jest również to, że jej pojemność to aż 16ml.
Kredka była razem w zestawie z tym tuszem. Kredka jest dosyć miękka, dobrze się nią maluje, choć przyznam że niestety nie używam takich kredek przy moim makijażu, ze względu na opadające powieki.
Na potrzeby testów, raz się nią pomalowałam.

 Powder Experience Compact Powder to matujący puder w kompakcie.
Formuła Experience Compact Powder wzbogacona jest w klejnoty w proszku dzięki czemu nadaje efekt cudownego rozświetlenia.
W formule zawierają się takie klejnoty jak ametyst, perła, koral, bursztyn, jadeit i rubin wraz z minerałami.
Puder pozostawia skórę zmatowioną, jest miękki i lekki.
Delikatnie perfumowany.
Testowany dermatologicznie.
8.5 g.

Ten puder jest kolejnym, świetnym produktem. Bardzo dobrze matuje i na długo makijaż takim pozostawia. Używam go z wielką przyjemnością, na prawdę jest godny polecenia. 

 Gel Play
Lakier do paznokci
Kolor : 48
  • nadaje połysk
  • zapewnia nieskazitelne krycie
  • pędzelek maxi brush
Debby Gel Play to lakier, który zapewnia efektowne, błyszczące paznokcie, o wyglądzie paznokci żelowych, i to bez potrzeby stosowania światła UV!
Nakładanie lakieru jest bardzo proste i łatwe dzięki wysokiej jakości szczoteczce MAXI BRUSH - już pierwsza warstwa równomiernie i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia.

W moje ręce trafił fioletowy kolorek. Taki odcień nie do końca do mnie przemawia, wolę jaśniejsze odcienie fioletu. Ale na pewno znajdą się jego zwolenniczki i u mnie również nie raz zagości na paznokciach. Na odcienie różu i czerwieni na pewno się z chęcią skuszę, bo zarówno szczoteczka jak i sama jakość tych lakierów są godne uwagi. 

Wszystkie te produkty testowałam dzięki uprzejmości BlogMedia, za co bardzo dziękuję. Kosmetyki dostaniecie np w Drogerii Natura, Super Pharm i innych.
Kolorówka warta poznania, polecam :)
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Mam pomadke w kredce dokladnie w tym kolorze i czesto po nia siegam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder świetny, kredkę do ust tez lubię. Natomiast nie koniecznie po drodze mi z tuszem, jednak ma swoich faworytów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru trafił Ci się zdecydowanie w moim guście, ja miałam złoty - z brokatem - których nie cierpię.Puder i kredka do ust dla mnie trafione w punkt!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten puder spotykam na blogach ale sama jeszcze nie używałam niczego marki Debby

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie kojarzę tej marki :) Chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie znam tych produktów jeszcze, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam do czynienia jeszcze z tą marka i niewiele o niej wiedziałam ; ) Ale widzę że przekrój produktów jest naprawdę szeroki, faktycznie szczoteczka jest trochę duża, ale początki są trudne, potem można się przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka ta ostatnio zrobiła się dość popularna i znana. Muszę wybrać się na zakupy do Natury i spotkać te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej nie miałam styczności z tą marką, ostatnio co raz częściej widzę produkty na różnych blogach ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten puder, spisuje się naprawdę pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam produktów tej marki, ale czytałam sporo opinii.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te szminki w "kredce" - fajna aplikacja i niesamowita wydajność:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminka w kredce coś czuje, że by się u mnie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very cute products
    The color is really cute!
    xx

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger