niedziela, sierpnia 12, 2018

You-Niverse, kosmetyki do włosów.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki, które ostatnio dbały o moje włosy. Kosmetyki You-Niverse, jest to nowość na naszym rynku, a dostaniecie je np w sklepie Kontigo.
Zobaczycie szampon do włosów, odżywkę i maskę.
Zapraszam na post.

 "Suchym, zniszczonym włosom już podziękujemy. Ten szampon – dzięki nawilżającej papai i pobudzającym porost włosów awokado sprawi, że staną się mocne i elastyczne, a ich rozczesywanie będzie czystą przyjemnością. Wygładzające proteiny jedwabiu dopełnią efekt wow!"

Szampon znajduje się w plastikowej, białej butelce, przez którą nie widać zawartości. Z tyłu mamy dużą, czytelną etykietę na której znajdują się wszystkie potrzebne informacje, również cały skład. Szampon jest dosyć rzadki, lejący, o ładnym, owocowym zapachu. Dobrze się pieni, ładnie myje włosy i skórę głowy. Jak dla mnie to jest to taki zwykły, dobrze myjący szampon, bez fajerwerków na moich włosach, może inna wersja będzie dla nich lepsza :)

"Akcję „regeneracja” czas zacząć! Przyda Ci się intensywnie nawilżająca papaja, zwiększające gęstość włosów awokado i wzmacniające proteiny jedwabiu. Przyda Ci się też tarcza ochronna – Panthenol i gliceryna zadbają o to, by Twoim kosmykom niestraszne były warunki zewnętrzne. Nałóż odżywkę na włosy, spłucz i ciesz się pięknymi, zdrowymi włosami."

Odżywka również zamknięta jest w białej butelce. Zapach ma równie ładny, owocowy. Kolor odżywki jest biały, gęstość jest średnia, raczej bliżej do lejącej. I w tym wypadku odżywka nie robi szałowego wrażenia, raczej jest to średniej klasy produkt, przyzwoity, ale bez efektu wow. Nie powoduje obciążenia włosów, za co duży plus dla niej :)

 "Maska regeneruje włosy poprawiając ich kondycję. Przywraca im miękkość i sprawia, że wyglądają zdrowo i lśniąco. Produkt do pielęgnacji dwa razy w tygodniu."

Maska znajduje się w zakręcanym słoiczku, z którego wygodnie wydobywa się kosmetyk. Jest jasno różowego koloru i tutaj również widać, że jest bardzo lejąca. Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z tak lejącą maską do włosów. Przeważnie są bardziej zbite i gęstsze, tutaj tego mi zabrakło w tym produkcie. Zapach jest mocno owocowy, chyba najbardziej z całej trójki jest wyrazisty i intensywny. Na moich włosach lądowała dosyć duża jej dawka, bo miałam wrażenie jakby włosy ją "piły" i jakby znikała z włosów. 
Włosy po użyciu  ładnie się rozczesywały i układały, nie było obciążenia. 
Dla mnie cała seria ma zarówno plusy jak i minusy. Z jednej strony ładny zapach i całkiem przyzwoite działanie, ale z drugiej produkty są rzadkie, czyli będą mniej wydajne i ta rzadkość szczególnie w masce do mnie nie przemawia. Jednak każdy musi sprawdzić działanie produktu na swoich włosach.
To na dzisiaj tyle :) Już niedługo kolejne produkty, które widzicie na pierwszym zdjęciu wezmę pod lupę, czy będą jacyś ulubieńcy? Dowiecie się wkrótce ;)
Dajcie znać, czy znacie te produkty o których dzisiaj pisałam?
Pozdrawiam :) 

16 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, w końcu muszę złożyć zamówienie w Kontigo bo moją tam same rewelacyjne perełki kosmetyczne . też wolę kosmetyki, które mają bardziej gęste konsystencje, są przez to lepiej skoncentrowane i intensywniej działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te kosmetyki, cudnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wizualnie przyciągają uwagę i pewnie bym się na nie skusiła, jeżeli chodzi o szampon nie oczekuje efektu WOW, wystarczy mi że ładnie myje ☺ jednak maska czy odżywka musi nawilzac i obciążać trochę moje włosy bo sa bardzo puszyste☺😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy słyszę o kosmetykach You-Niverse, szkoda że ta maska ma taką rzadką konsystencję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię troszkę bardziej bogate konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka mi nieznana, szkoda że konsystencja rzadka, ja tam lubię wydajne kosmetyki:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tez nieznana marka, ale zachęcająco wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. O prosze jakie kolorowe opakowania, nigdy mi sie w sklepie nie rzucily w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam a skutecznie mnie zachęciłas nimi

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi świetnie, miałam kilka rzeczy z Biolove :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej firmy, ale opakowania przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wszystkie te cuda, które pokazujesz i... jestem zakochana w każdym z nich. Najbardziej jednak oczarowało mnie masełko do ust oraz odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne fotki i ogólnie przyjemny dla oka blog:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki, jednak szata graficzna mówi do mnie "Kup mnie" i z chęcią zastanowię się nad zakupem tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tych produktach. Muszę przyznać, że wydają się naprawdę interesujące. Lubię testować nowości do włosów, więc i te kosmetyki z przyjemnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O prosze miło widzieć nowości. Maska myslę, że sprawdziła by sie u mnie ;).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger