środa, sierpnia 22, 2018

Oszczędzaj na zakupach on-line z Tipli.pl

 https://www.tipli.pl/

Każdy z nas w większym, lub mniejszym stopniu robi zakupy przez internet. Ja do takich osób się zaliczam i robię zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla moich podopiecznych, czworonożnych przyjaciół. 

Mając kilka zwierząt w domu szukam różnych okazji cenowych na karmy dla psów i kotów. Robię zakupy w sklepie internetowym Zooplus . Ważne jest dla mnie to, że robiąc zakupy w tym sklepie, mogę liczyć na kod rabatowy zooplus zawsze jest taniej. Ponieważ karmy idzie nam sporo, to cieszy fakt kiedy można wydać mniej. 

 https://www.tipli.pl/sklep/zooplus

Korzystając z platformy Tipli.pl mogę również liczyć na zwrot części kwoty, którą wydaję na zakupy. Kto nie byłby z takiej opcji zadowolony? Myślę, że każdy. Platforma współpracuje z ponad 350 sklepami, przez polecenia i przekierowania sprawia, że więcej osób robi zakupy online w danym sklepie, za to dostaje prowizję, którą się z nami dzieli. Dzięki temu, że mamy część zwrotu, możemy cieszyć się zakupami jeszcze bardziej. Aby móc z niego skorzystać musimy się zalogować/zarejestrować. Rejestracja na stronie jest prosta - wystarczy podać adres email i hasło.

 https://www.tipli.pl/sklepy

Tipli.pl oferuje najwyższy w Polsce cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy w internecie.
Ale jak to działa? 
Wystarczy, że wyszukasz sklep, który Cię interesuje i przejdziesz do niego klikając w baner z napisem „Przejdź do sklepu". 
Następnie zostaniesz przekierowany do szczegółów wybranego sklepu, otrzymasz i znajdziesz tam wszystkie ważne informacje między innymi o wysokości cashbacku, krótki opis sklepu, czy aktualne zniżki i kupony - tak jak to widzicie na pierwszym zdjęciu z przykładem sklepu Zooplus.

 https://www.tipli.pl/jak-to-dziala
 
Musimy pamiętać o tym, że przekierowanie do danego sklepu jest bardzo ważne, bo dzięki temu można zweryfikować nasze zakupy i dokonać zwrotu pieniędzy. Ważną informacją jest również to, że zakupów najlepiej dokonywać w nie więcej niż godzinę czasu. Jeśli jednak z jakiś względów przerwiemy zakupy i będziemy chcieli wrócić i je kontynuować po dłuższym czasie, musimy ponownie wejście na stronę sklepu przez portal Tipli.
Zwrot pieniędzy za zakupy otrzymamy na swoje konto w Tipli do 48 godzin. Znajdziemy je w zakładce „Zwroty i bonusy“.
Po weryfikacji zapłaty za zakupy i ich odebrania następuje potwierdzenie zwrotu pieniędzy.  Potwierdzony cashback i uzbieraną zniżkę możemy wpłacić na swoje konto bankowe.
Nie wiem jak Wy, ale mnie taka opcja bardzo odpowiada. Jeśli robisz większość zakupów on-line, warto się zarejestrować i cieszyć z części zwrotu wydanych pieniędzy na zakupy.
Znacie tę platformę? Korzystacie już z Tipli i zwrotów za zakupy?
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Robię mnostwo zakupów przez internet. Czasem to drobiazgi a czasem coś droższego. Są zakupy które cieszą i takie bardziej przymusowe jak coś się popsuje itp. Super że jest możliwość uzyskania chociażby malutkiego ułamka wydanych pieniędzy. Po kilku miesiącach można uzbierać pokaźną sumkę i cieszyć się z takiej premii, a dodatkowy grosz zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze znam i chętnie korzystam z serwisu Tipli. dzięki tej stronie już wiele razy oszczędziłam pieniądze. a wiadomo, że każdy grosz się liczy :) znajdują się tam zniżki do sklepów , z których najczęściej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna opcja, zakupy przez net są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystałam, ale chętnie skorzystam w wolnej chwili ;-)
    Blog Oleczki - ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta strona, sama z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy i możliwość chodzenie na nie czy robienia ich przez Internet sprawia mi ogromna radość. Jeżeli dodatkowo mogę przy tym zaoszczędzić, to moja radość jest podwójna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam doskonale tą stronę mam na niej konto i korzystam podczas zakupów online :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli robię zakupy online bardzo chętnie korzystam z tej strony. Mam zamiar zebrać sobie jakąś sumkę kasy i wydać na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja megaaaa dużo kupuję przez Internet, więc dla mnie jest to bardzo ale to bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedawno zaczęłam korzystać z tej platformy. W ostatnim czasie zakupy robię głównie przez Internet, więc mam nadzieję, że uda mi się trochę zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zainstalowałam wtyczkę i sama mi przypomina o możliwym zwrocie lub zniżce - fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś nawet nie wiedziałam, że sa takie możliwości ☺ jednak ja robię mało zakupów przez Internet więc U mnie się słabo sprawidzi ☺ ale generalnie fajnie wiedzieć i na przyszłość się na pewno przyda ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger