środa, sierpnia 01, 2018

Trzy fajne bluzy ze skepu DressLily.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przed nami kolejny, piękny, słoneczny i upalny dzień.
Pokażę Wam dzisiaj trzy bluzy, które zamówiłam w sklepie DressLily, wszystkie są w czarnym kolorze, mnie się podobają, a czy Wam przypadną do gustu, to sami ocenicie.
Zapraszam na post.


Ta bluza należy do tych dłuższych, za pupę. Nie jest za gruba, z materiału jaki się stosuje do większości zwykłych bluz. A że jestem miłośniczką i posiadaczką dwóch kotów, zdecydowałam się na taką z motywem właśnie związaną z kotem. Bluza jest zapinana na zamek, z kapturem i jako ozdobę ma na rękawach wiązania.


Ta bluza jest leciutka z misia/polaru bardzo miłego w dotyku. Posiada kaptur z uszkami, z przodu ma kieszenie i dużą zapinaną kieszeń, do której możemy coś sobie włożyć, albo całkiem dopiąć tę białą część, która jest zapinana na zamek. Na pewno mi się przyda podczas jazd konnych, zresztą wszystkie te bluzy zamówiłam pod tym kątem, żeby mi służyły do uprawiania sportu.
BLUZA QUEEN >> klik

Ta bluza należy do tych zwykłych, wkładanych przez głowę z kapturem. Uszyta jest z dosyć cienkiego i milutkiego materiału, ze złotym napisem z przodu. Myślę, że jakiś czas posłuży.
Wszystkie te bluzy są dobre jakościowo, bynajmniej na razie i mam nadzieję, że nic się po praniu z nimi nie stanie. 
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. bardzo fajne bluzy :) też kiedyś miałam współpracę z tym sklepem i też zamawiałam u nich właśnie bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta queen i z łapkami jest świetna, lubie tego typu bluzy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nadruki, wydają sie niepowtarzalne, jestem tylko ciekawa jak z ich trwałością będzie po 1-2 praniach.
    ____
    Zapraszam do mnie, https://bit.ly/2NSzoz4

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jakie fajne bluzy szczególnie cieplutka kocia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzy idealne dla kociej MAMY! Boziu ta pierwsza idealna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy mi się podobają, ja już dawno nie kupowałam bluz, a przydadzą mi się na pewno na chłodniejsze wieczory

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga bluza jest totalnie w moim stylu! Uwielbiam takie ubrania na jesień i zimę, a nawet w letnie wieczory sięgam po takie milusie bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza idealna dla mnie - jestem kociarą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka bluza z kotkiem, wygląda na ciepłą

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza spodobala mi sie najbardziej :) ale ogolnie wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta polarowa z uszami na kapturze najbardziej wpisuje się w mój gust :) Dawno nie zamawiałam nic w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia bluza najbardziej mi się podoba, lubie takie proste :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger