poniedziałek, sierpnia 13, 2018

Kilka gadżetów ze sklepu Rosegal.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Przeglądając ofertę sklepu Rosegal, moją uwagę zwróciły różne gadżety do domu. Część z nich na pewno znacie, lub macie w swoich domach.
Zapraszam na post.

 KLIK

 1.KLIK          2.KLIK

Obrazy na płótnie od dawna mnie interesują, zawsze chciałam mieć ściany ozdobione obrazami, ten z napisem HOME wydał mi się ciekawy i inny niż np kwiaty, czy pejzaże. 
Ładowarka z pięcioma wejściami usb, to na pewno przydatny gadżet w każdym domu. Ale to nie tylko ładowarka, to również jest nocna lampka, która zmienia kolory światła.
Ozdobny kaktus z podstawką, będzie nie tylko ozdobą ale również może służyć do przechowywania na nim biżuterii. 
 1.KLIK         2.KLIK

W te upały takie pojemniczki na lody w kształcie flamingów będą świetnym dodatkiem dla dzieci. Na pewno chętniej sięgną po zdrowe, własnej roboty lody, niż po te kupne.
Pojemnik na płatki i mleko/jogurt jest fajną opcją, kiedy chcemy sobie takie śniadanie zabrać ze sobą do pracy. Chociaż myślę, że równie dobrze możemy sobie włożyć również sałatkę owocową/warzywną.
Jak Wam się podobają moje propozycje?
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Najbardziej wpadł mi w oko ten kaktus ;) Świetny pomysł na organizację biżuterii, łączy funkcję dekoracyjną i użytkową, a takie rzeczy zawsze cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka ładowarka to świetna sprawa, ostatnio zamówiłam taką na 3 wejścia i już taka jest niesamowicie przydatna i wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kaktusy dodatkowo świetnie prezentują się na zdjęciach ;) Co do tej ładowarki to świetna sprawa! Ja aktualnie mam jedną do ładowania powerbanka, telefonu, zegarka i ciągle coś czeka w kolejce, muszę o takije pomyśleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nic od nich nie zamawiałam. Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy. Musze cos sobie zamówić . Bo dawno nie zamawialam

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten talerzyk na biżuterię z ananasem i kaktusem, polecam, super jakość choć ja zamawiałam z polskiego sklepu ale dużo drożej

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pojemnik na jogurt i płatki, idealny na zabranie go na wyjście

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw na biżuterię jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ladowarka do telefonow wyglada calkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie urzekł kaktusik :) Dawno nic od nich nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak ja uwielbiam tego typu gadżety, świetne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta ładowarka to genialne rozwiązanie dla mnie do domu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger