wtorek, sierpnia 21, 2018

Różowa pościel ze sklepu BANGGOOD.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Kolejny raz pokusiłam się i zamówiłam komplet pościeli, tym razem ze sklepu Banggood.
Wybrałam różową pościel w białe groszki, trochę w stylu retro ;)
Jak wiecie, bardzo lubię kolor różowy dlatego nie mogło być inaczej i mój wybór był oczywisty.
Czy spełniła moje oczekiwania? O tym będzie w dalszej części posta.


 Jest to już kolejny komplet pościeli jaką zamówiłam. Jeśli chcemy zamawiać z chińskich sklepów, musimy liczyć się z tym, że rozmiary poszewek na poduszki różnią się od naszych, są prostokątne, wąskie, nie tak jak nasze kwadratowe, czy lekko prostokątne ale duże. Ich poduszki są jakieś mniejsze. Mnie to nie przeszkadza szczególnie, składam sobie poduszkę i wciskam w poszewkę.
W komplecie jest poszwa na kołdrę, dwie poszewki na poduszki i prześcieradło. Wszystko zawsze jest w tym samym odcieniu i wzorze. Wszystko do siebie pasuje. Rozmiarów jest kilka, możemy sobie wybrać wedle tego jaki mamy rozmiar łóżka, czy kołdry.
Ogólnie wzór i kolor bardzo mi się podobają. Jeśli chodzi o materiał, to jest to mieszanka bawełny, zawsze lepsze to niż polyester ;) 
Jednak muszę się trochę doczepić do wykończenia, przy zamku znalazłam dziurę, materiał nie do końca jest porządnie uszyty. Pościel była jedną z najtańszych, więc sądzę że cena idzie w parze z jakością, niestety.
Jeśli chcecie kupować komplety, to wybierajcie te droższe z wyższej półki cenowej.
 Banggood app (10% off) >> klik

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam różowy motyw przewodni zarówno w ubraniach jak i w pościeli. Wpadnij do mnie na sosimply - hurtownia odzieży i sprawdź nowości modowe na sezon jesienny :) Zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z daleka myślałam, że masz takiego dużego dmuchanego flaminga jak teraz są popularne ;D Faktycznie sporo różu w tej pościeli, ale ja znów mam całe niebieskie i w takich mmi się super śpi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda ta pościel, poduszki i poszewki są różne w standardzie w różnych krajach. zamawiałam z Chin i wiele razy okazało się, że wzięłam za małe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzorek, szkoda że jakość trochę pozostawia do życzenia. Przypomnialas mi, że muszę pokazać na blogu moją nową pościel, tylko z innego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż i u mnie czasem rządzi. Fajna ta pościel, szkoda że nie do końca dobrze uszyta...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ma trochę mankamentów, ale i tak prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje, w sam raz do dziewczęcej sypialni :) Nigdy nie zamawiałam pościeli z zza granicy :) Muszę sprawdzić inne modele

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaka różowa, idealna dla mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna ta pościel, w sam raz dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna i urocza! Sama chciałabym taką mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Fajna pościel, ja lubię kolor różowy więc zdecydowanie bym ją też kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O dziwo już po fotkach widać super jakość! A ten kolorek coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zawsze wstrzymuje przed zakupem właśnie ten niestandardowy rozmiar poszewek na poduszki. Ale chyba w końcu się przemogę, bo ta pościel jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo mi się podoba, mimo że nie jestem fanką różowego koloru. jednak pościl bym zniosła :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór mi się podoba, jednak kolor nie moja bajka. Mąż by nie chciał spac pod taką pościelą

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger