środa, sierpnia 08, 2018

ZOiO, legginsy, koszulka i bluzka.

Hej!
Witajcie Kochani :)
U mnie upały niesamowite od długiego czasu, tak pięknego lata nie pamiętam od lat :) Jestem tą pogodą zachwycona :) Pewnie nie każdy jest zadowolony, ale niestety nie dogodzi się każdemu ;)
Korzystając z pięknej pogody, postanowiłam ją wykorzystać do jazdy na rolkach. Jak wiadomo potrzebujemy do tego koszulki i legginsów, bądź spodenek. Ja postawiłam na bardzo fajne, czarne, bawełniane legginsy i koszulkę z napisami. Obie te rzeczy znajdziecie w sklepie ZOiO.

 Czarne legginsy z białym napisem z boku, wykonane są w 95% z bawełny, co dla mnie jest ważne są wyszczuplające :D, mają wyższy stan i gumkę w pasie. Co sprawia, że są bardzo wygodne i dobrze przylegają do ciała, jazda na rolkach, czy uprawianie jakiegokolwiek innego sportu w nich jest bardzo przyjemne. Materiał z jakiego są wykonane jest miły w dotyku. Jeśli szukacie fajnych, dobrych i nie drogich legginsów, to te właśnie polecam :)
Koszulka z krótkim rękawem i napisem "don't lose yourself trying to love someone" wykonana jest w 100% z bawełny, co mnie bardzo cieszy, szczególnie teraz gdy mamy tak wysokie temperatury. W dotyku jest przyjemna, przewiewna i cienka, w sam raz na letnie i gorące dni.
Ja osobiście nie trenuję wyczynowo, raczej moja aktywność jest rekreacyjna, ale gdybym miała możliwość skorzystałabym z pomocy fachowca, trenera personalnego - jeśli jesteście z Warszawy i macie możliwość skorzystania z treningów personalnych, to polecam  kliknij tu i zobacz

 Bluzeczka z nadrukiem w kolorze fuksji zauroczyła mnie, gdy ją tylko zobaczyłam. Ma długi rękaw, jest asymetryczna z przodu jest troszkę krótsza, tył lekko dłuższy. Tutaj mamy 95% poliester, ale na chłodniejsze letnie dni, wczesną wiosnę, bądź jesień będzie idealna. Materiał jest bardzo milutki w dotyku, ale również lekko prześwitujący. Tutaj mamy kilka kolorów do wyboru, ja wybrałam kolor ciemnego różu/fuksji. 
Dla przypomnienia:
Mam dla Was również kod promocyjnybeautyandnails18, który obowiązuje do końca września, czyli do 30.09.2018r  
20% zniżki do zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów

Zapraszam Was serdecznie, korzystajcie z kuponu, bo na prawdę warto :) Pobuszujcie po sklepie, zobaczcie ile mają świetnych ciuszków, butów i to w bardzo niskich cenach. Sukienki możecie dostać nawet za zawrotną sumę 1zł / oferta ważna do jutra, więc się spieszcie :D szczegóły są na stronie FB → TUTAJ
Dajcie znać, czy skorzystacie z kuponu? :)
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Legginsy i ta pierwsza koszulka to własnie idealny strój, który sama chętnie bym założyła na rolki! Ostatnio jednak przestawiłam się na rower, bo rolki miały zepsute kółka a jak wymieniłam na nowe to niby kauczuk, ale beznadziejnie się jeździ ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten zestaw sportowy, leginsy to zawsze dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nic dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sportowa z Ciebie dziewczyna :-) Koszulka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo figurę. Ja się teraz niemiłosiernie spasłam, nie mam w ogóle ruchu i cały dzień spędzam w pracy. Super ciuszki :) wcześniej nie znałam tego sklepu, dzięki za rabat

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah! Rolki! Bardzo fajne zestawienie, podoba mi się:D
    Co do rabatu, jestem minimalistką ubraniową i chyba nie skorzystam, ale dzięki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta koszulka idealna na rolki! Właśnie mi przypomniałaś jak dawno nie jeździłam na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkie aktywności :) Stylówka idealna na rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, luzacka stylizacja, koszulka prosta a na Tobie wygląda bardzo stylowo!
    Całuski, buziaczki, zapraszam serdecznie na mój najnowszy blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! W sam raz na roleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta biała bluzeczka, polubiłam ostatnio takie z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się bluzki z takimi złotymi napisami. Ta ma bardzo mądry napis. A cała stylizacja to wygodny wybór na rolki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger