piątek, sierpnia 03, 2018

Seria Love Nature od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przybliżę Wam trzy produkty serii Love Nature od Oriflame, będzie to szampon do włosów, żel pod prysznic i mydełko w kostce. Dwa z nich mają nuty kokosowo - melonowe, a jeden kokosowe. Czy je polubiłam i jak się u mnie sprawdziły, dowiecie się z dalszej części tego posta. Zapraszam :)


"Orzeźwiający żel pod prysznic z naturalną wodą kokosową i melonem. Smakowicie pachnie i tworzy lekką, kremową piankę. Nadaje skórze miękkość i gładkość. W pełni biodegradowalna formuła."

Żel pod prysznic z wodą kokosową i melonem pachnie obłędnie :) Jeśli lubicie tak jak ja zarówno kokos jak i melon, to będziecie nim zachwyceni. Moje serce skradł już przy pierwszym powąchaniu :) Ale zacznijmy od opakowania, które jest poręczne i wygodne, dobrze leży w dłoni, a duży korek zapewnia bezproblemowe wydobywanie kosmetyku podczas kąpieli. Butelka jest przeźroczysta, płyn ma niebieskawe kolor. Butelka nie jest za duża, mieści 250ml żelu. O zapachu już nie będę wspominać, bo jest obłędny. Żel dobrze, wystarczająco się pieni, spełnia swoje zadanie, czyli fajnie myje, oczyszcza, kąpiel z nim to czysta przyjemność. Żel jest godny polecenia. Dodam, że jest teraz w bardzo atrakcyjnej cenie 7,99zł :)

"Kremowy szampon z pszenicą i olejem kokosowym łagodnie oczyszcza włosy, pomaga walczyć z ich przesuszeniem oraz zapobiega ich uszkodzeniom. Biodegradowalna formuła."

Szampon ma identyczną buteleczkę jak żel, o którym była mowa wyżej. Ma również identyczną pojemność. Tutaj mamy kremową konsystencję, taką idealną, nie za rzadką i nie za gęstą. Szampon bardzo dobrze się pieni, wytwarza delikatną pianę, nie trzeba dużej ilości, żeby dobrze skórę głowy i włosy umyć. Dobrze oczyszcza. Nie plącze włosów, chociaż ja zawsze daję dodatkowo odżywkę do włosów. Pachnie pięknie, czystym kokosem, przypomina mi batoniki, czy pralinki kokosowe, aż mam ochotę na coś słodkiego kiedy go wącham :)
Włosy są dobrze umyte, uniesione, niweluje przetłuszczanie, włosy dłużej są świeże. Jeśli szukacie dobrego szamponu do suchych włosów, to Wam go polecam. Warto go kupić w promocji, dlatego jej wypatrujcie w katalogach.

 "Delikatne mydełko z naturalną wodą kokosową i melonem doda wigoru twojemu ciału i zmysłom. W pełni biodegradowalna formuła."

Mydełko jest jak widzicie z tej samej serii zapachowej, co żel pod prysznic, który jako pierwszy opisywałam. Mydełko jest żelowe, niebieskawe, przeźroczyste, w kształcie łezki. Pachnie równie pięknie, jak żel pod prysznic. Na mydełku jest wytłoczony napis Love Nature. Myje tak jak każde mydełko w kostce. Obecnie, tak jak żel jest w super cenie 2,99zł więc warto sobie zamówić.
Podsumowując, u mnie kolejny raz kosmetyki Oriflame świetnie się sprawdziły i jestem z nich bardzo zadowolona. Mogę Wam je tylko polecić :)
Pozdrawiam :)  

15 komentarzy:

  1. super zamówienie, lubię Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej serii nigdy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z Oriflame. Tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boskie, wakacyjne zdjęcia! Jeśli chodzi o same cudeńka z Oriflame to bardzo lubię ich produkty, lecz tych ze zdjęć jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten żel z wodą kokosową i melonem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te produkty z wodą kokosową. Fajnie się u mnie sprawdziły, może skuszę się na te z pszenica

    OdpowiedzUsuń
  8. Już w opakowaniu widać, że sa takie "świeże". Ciekawi mnie ten żel, lubię takie ładnie pachnące a nie wiem na ile spodobało by mi się połączenie kokos i melon, ale brZmi ciekawie ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się szata graficzna tych kosmetyków. Skoro są na promocji, to z przyjemnością po nie sięgnę:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam jeszcze produktu z tej serii ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że kusi mnie ta seria, właśnie ze względu na ten akcent kokosowy :) Poza tym opakowania są tak przyjemnie wakacyjne, że nie mozna ich nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za ich kosmetykami ale kusi mnie ten melon - czy kokos jest mocno wyczuwalny?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam Oriflame, niestety
    kokos kusi

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co piszesz to kosmetyki wydają się przyjemne i idealne do częstego stosowania :) Chyba muszę przeglądnąć katalog Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokos i nic więcej mi pisać nie trzeba! Wszystko co z kokosem biorę na ślepo <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger