czwartek, listopada 08, 2018

AMAZING PARADISE, woda perfumowana Oriflame.

"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, aż człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo
 Tak było w tym przypadku, no może nie dosłownie ;) jednak jakiś czas tliła się we mnie pokusa posiadania tego flakonika. Amazing Paradise kusił pięknym designem flakonika, byłam bardzo ciekawa zapachu. Doczekałam się i jest już u mnie. Co o nim sądzę, dowiecie się czytając dalej.


 "Fascynujący, jedyny w swoim rodzaju klejnot luksusowego świata zapachów. Rzadka nuta Paradise Drop została stworzona na wyłączność Oriflame i to właśnie dzięki niej kreacja jest tak unikalna. Zapach rzadkich, egzotycznych kwiatów otaczają akordy drzewne i cytrusowe, kreując niezapomnianą kompozycję o iskrzącym, musującym charakterze."

Jestem chyba już uzależniona od cudownych zapachów jakie ma w swojej ofercie Oriflame. Co rusz odkrywam kolejne i kolejne i nie mam dość. Jak to mówią "apetyt rośnie w miarę jedzenia" i tak jest również w tym przypadku, chce się poznawać coraz więcej zapachów. W każdym kolejnym katalogu pojawia się jakaś nowość, która kusi cudownymi akordami i flakonami. W tym wypadku zauroczył mnie flakonik, który jest niby prosty, jednak całego uroku dodaje mu korek i ten piękny, turkusowy kolor. Korek kojarzy mi się z rybimi łuskami, lub syreną morską. Interpretację zostawiam każdemu z osobna. Zwał jak zwał, trzeba przyznać, że flakonik będzie ozdobą każdej toaletki. Nuty jakie zostały tutaj zatopione to:
Głowa: liście fiołka, guajawa, kwiat mandarynki
Serce: malina, jaśmin
Podstawa: wanilia, piżmo, wianowłostka królewska
 Są to perfumy z kategorii wodno-owocowo-kwiatowej. Jeśli kojarzycie Davidoff Cool Water, to ten zapach jest do nich podobny. Ja uwielbiam takie zapachy. Przywołuje na myśl rajską plażę, szum fal i gorącą plażę. Ciepły, lekko słodki zapach kwiatów przeplata się z wonią cytrusów. Zapach idealny na lato, świeży i beztroski. Ja uwielbiam takie zapachy dlatego mimo, że już jest jesień lubię po niego sięgać, wtedy wracam myślami do minionego, pięknego lata. 
Myślę, że większości się spodoba, nie zależnie od wieku. Polecam :)
Znacie ten zapach ? Jakie są Waszymi ulubionymi na tę porę roku?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. ależ ma cudny flakonik już go widzę u siebie :D choć ta malina jakoś mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące perfumy. Po przeczytaniu tej recenzji myślę, że wrzucę je do koszyka podczas składania zamówienia ze świątecznego katalogu. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. zużyłam kilka butelek Davidoff Cool Water, widzę podobieństwo między tymi perfumami, Amazing Paradise także idealnie nadają się na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys bardzo dawno temu mialam zapach oriflame i moge powiedziec ze sa dosc trwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna buteleczka. Opis sprawia, że chce się je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie flakonik jest przepiękny. Sama bym kupiła ten perfum właśnie dla tego flakonika. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny flakonik, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam żadnych zapachów z Oriflame, ale nie powiem, ciekawi mnie i to bardzo. Flakon bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik uroczy:) Dawno nie miałam nic z Oriflame, więc nie wiedziałam, że takie cuda można tam znależć. Ciekawi mnie czy zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny flakonik. Próbuje sobie wyobrazić ten zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajska plaża, szum fal? Biorę w ciemno!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta woda jest na mojej wishliście :) Bardzo mnie ciekawi ten zapach :) A flakonik jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakon jest cudowny! Muszę mieć te perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. flakonik do złudzenia przypomina Daisy Marca Jacobsa więc sądzę że zapach spodobałby mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny flakonik, dawno nie miałam perfum z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Flakon mnie oczarował - nie mogę napisać o zapachu bo go nie czuję, ale sądząc po nutach jest przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  17. już po kolorze można skojarzyć że są to perfumy odświeżające, flakonik mają ładny

    OdpowiedzUsuń
  18. Po flakoniku widać, że na pewno by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapachy. Teraz sięgam po Elie Saab, o której ostatnio pisałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacyjny zapach na zimową porę może być wspaniałym umilaczem chłodnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach, przynajmniej z opisu, zapowiada się naprawdę intrygująco :) A flakonik jest po prostu cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemnie się patrzy na flakonik wiec zapach tez musi być ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. podejrzewam, ze musi bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger