środa, listopada 07, 2018

Szare botki - LAZA.pl

Hej!
Witajcie Kochani w tym kolejnym, pięknym i słonecznym dniu :)
Jesień rozpieszcza nas przepiękną pogodą, idealną, zachęcającą do spędzania czasu poza domem. Mimo, że w ciągu dnia jest ciepło i słonecznie, to jednak poranki i wieczory są już bardzo chłodne. Spacerując zakładam już cieplejsze obuwie. Idealne są dla mnie szare, ocieplane botki na płaskim obcasie.

 
"Szare botki damskie z kożuszkiem na płaskim obcasie będą nie lada obuwiem na zimę. Wygodne botki na płaskim obcasie z traktorem nadadzą się na weekendowe wyjazdy za miasto. Zapinane na zamek umiejscowiony od wewnętrznej strony buta. Wnętrze ocieplone miłym kożuszkiem, który zapewni Twoim stopom komfort. Cholewka botka sięgająca za kostkę. Stylowe botki z traktorem to pierwszorzędne obuwie zimowe. Znajdziecie je w naszym sklepie internetowym z butami!"

 Botki sięgają nam wyżej kostki, wewnątrz ocieplone są milutkim kożuszkiem, który fajnie ociepla moje stopy. Jak wiecie jestem zmarzluchem, dlatego bardzo lubię kiedy jest mi ciepło i wygodnie. A wygody tym botkom nie można odmówić, są mega wygodne. Bardzo dobrze się je nosi. Zamek umieszczony od wewnętrznej strony umożliwia szybkie i bezproblemowe wkładanie stóp do butów. To, że podeszwa posiada traktor sprawi, że zimą nie będę musiała obawiać się tego, że poślizgnę się na śniegu. Te buty bardzo, ale to bardzo mi odpowiadają pod każdym względem. Wygoda, komfort i piękny wygląd to wszystko zapewniają mi te botki. Inne wzory i fasony znajdziecie w sklepie Laza.pl

Dajcie znać, czy lubicie nosić botki? Jakie są Wasze ulubione fasony butów?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. świetne te buty. W ogol.e w tym sklepie mają fajny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. botki to mój ulubiony model obuwia, super, że te są ocieplane milusim kożuszkiem, będą idealne na chłodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  3. te botki fajnie się prezentują u Ciebie. W sam raz na chłodniejesze dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię botki, a Twoje prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te botki, lubię takie na codzień. Wygodne i praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne botki. Ja uwielbiam nosić botki, idealne na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładnie się prezentują :) Najważniejsze, że są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z butami to mam problem, bo nie wszystkie mogę nosić. Wszystko zależy od fasonu i muszą być to buty sznurowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna sceneria :) U mnie już niestety nie ma liści i nie udało mi się zrobić takich zdjęć.
    Botki mi się podobają - lubię takie nosić. Wygodne i fajnie wyglądające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te buty. Sama myślę czy podobnych nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fajne te botki, lubię ten rodzaj obuwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentują i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne buty na zimowe spacery. Mnie jednak potrzebne są traperki, bo usztywniają kostkę, a w górach to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie podobają mi się te botki! :) Właśnie takie fasony lubię najbardziej, a i kolor jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie botki zwlaszcza na szybko, pasuja do rurek a to dla mnie bardzo wazne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają :) Własnie takich brakuje mi na teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne botki :) Wyglądają na wygodne :) A ten ich szary kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam botki, mam kilka par i mimo wszystko jeszcze oczy mi się świecą na nowe :-) Wczoraj znalazłam śliczne w CCC i chyba je kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne są te botki, idealne na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam botki, noszę je także zimą. Te są super. I maja suwak to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać że botki są ciepłe i wygodne, ja uwielbiam takie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się te botki, są idealne na jesień i komponują się świetnie z całą stylizacją.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger