poniedziałek, listopada 19, 2018

NAILS COMPANY - lakiery hybrydowe.

Hej!
Witajcie Kochani :) No i zrobiła nam się zima, u mnie dzisiaj spadł pierwszy śnieg, z czego córcia bardzo się ucieszyła, a ja już nie koniecznie ;) Uwielbiam lato, jak jest słońce i wysokie temperatury. Chociaż z drugiej strony, każda z naszych pór  ma swój niepowtarzalny urok. Mimo zmieniających się pór roku, ja lubię nosić na paznokciach wszelkie odcienie różu i czerwieni. Dlatego zdecydowałam się na dwa róże i jeden neon lakierów hybrydowych firmy NC Nails Company.
Zapraszam na post.


 Raspberry Pink - to wyjątkowy kolor z kolekcji NC Nails Company, który podkreśli piękno Twoich dłoni i doda Ci pewności siebie. Głęboka i soczysta barwa świeżych malin to doskonała propozycja na wiosnę i lato, ale nie tylko. Ten odważny i soczysty neonowy róż, to jeden z najmodniejszych w tym sezonie odcieni Pinky. Tropikalny i szalony. Dzięki niemu zabłyśniesz podczas letnich imprez, na plaży, w pubie i na spotkaniach w gronie znajomych. Kolor Raspberry Pink wspaniale pasuje do opalenizny, podkreślając jej piękno. Dobrze komponuje się też z jasną karnacją, ładnie kontrastując z kolorem skóry dłoni.
 Ten kolor lekko mnie zaskoczył, spodziewałam się neonowego różu, w rzeczywistości bliżej mu do pomarańczy z dodatkiem maliny, coś na pograniczu tych dwóch kolorów. Mój aparat nie radzi sobie z odzwierciedlaniem kolorów, szczególnie neonowych-lekko je przekłamuje. Podoba mi się i będę go nosić nie tylko latem, ale i teraz jesienią i zimą. Neonami lubimy zdobić nasze paznokcie, kiedy mamy opaloną skórę, chociaż mnie się podobają noszone cały rok. 


 Glitter Pink - jest to glitterowy, ciemno różowy kolor z milionami mikroskopijnych drobinek, który urzeka swoim pięknym blaskiem. Zamawiając ten kolor, trochę się obawiałam efektu jaki będzie na paznokciach, jednak kolor jaki jest na żywo, totalnie mnie oczarował. Jest piękny i bardzo kobiecy, cudownie wygląda na paznokciach. Opakowania są ładne, białe buteleczki ze złotymi nakrętkami. Z przodu buteleczki  umieszczono naklejkę z nazwą koloru lakieru i kolorem.


 Hi Baby - zalotny, kokieteryjny i kusicielski, taki właśnie jest lakier
hybrydowy Hi Baby. Każda z nas uwielbia być podziwiana, prawda? Jeśli dodasz do tego
zalotny uśmiech będziesz błyszczeć jak gwiazda.
Ten kolor jest zdecydowanie moim faworytem i ulubieńcem, pochodzi z kolekcji Natalii Szroeder. Kocham takie kolory, jest to taki powiedziałabym biskupi/fuksja, bardzo dobrze czuję się w takich kolorach. Wszystkie te lakiery mają bardzo dobrą pigmentację, wystarczy jedna warstwa, by pokryć w zadowalający sposób płytkę paznokcia. Ja zazwyczaj dla pewności daję dwie warstwy. Pędzelki są dosyć krótkie, ale dobrze się nimi maluje. Same lakiery są gęste, ja lubię takie konsystencje, wtedy mi nie spływają na skórki. 
Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona, jakość oceniam wysoko, ponieważ nosząc je nie odpryskują i nie odchodzą od paznokci. Są w nienagannym stanie do ściągnięcia po ok 2 tygodniach. Nie trzymam dłużej, bo odrost mi na to nie pozwala i źle się czuję, wygląda to nieestetycznie. Polecam Wam te lakiery, za 6ml zapłacimy 29,90zł. Warto zajrzeć na stronę Nails Company i zobaczyć jak duży jest wybór kolorów, na pewno znajdziecie pośród nich swoje ulubione.

Znacie te lakiery hybrydowe? Który kolor Wam się spodobał?
Pozdrawiam :) 

23 komentarze:

  1. ładnie te lakiery wyglądają. kolorowe ładne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory ale Glitter Pink mnie oczarowal :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory maja te lakiery. Mogłabym używać każdego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Glitter Pink to mój faworyt spośród tych kolorów. Piękny odcień, a do tego te drobinki :) Na rozjaśnienie ponurych, jesiennych dni jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne manicure, kolory są bardzo fajnie nasycone, nie miałam jeszcze lakierów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś lakier od nich ale zwijał mi się :( nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Uwielbiam róże na paznokciach a ten Glitter Pink skradł moje serce <3
    Nc nails ma świetne lakiery, sama mam kilka i uwielbiam ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam hybrydy tej marki, coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, takie w wakacyjnym jeszcze klimacie. Ja teraz stawiam na głęboką czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie mocne kolory będą idealne na lato, ale nawet teraz pięknie komponują się ze złotem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poznałam ta markę, kolory ładne wszystkie ha jesienią jednak wybieram chłodniejsze kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te kolorki. Najbardziej urzeka mnie róż z drobinkami, pierwszy przyciągnął moje spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam lakiery tej marki. Mam do nich sentyment bo od nich zaczęła się moja przygoda z hybrydą. Uwielbiam je za krycie, trwałość i różnorodność kolorów. Właśnie ukazała się nowa seria i muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kolorki mi się podobają. Ja ogólnie lubię i często noszę róże, z dodatkiem brokatu. A zimy też nie lubię, wolę lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z zaprezentowanych ty kolorów moje serducho skradł odcien Hi Baby :) Piękny róż :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy z tych kolorków jest piękny i każdy z nich mi się podoba :) Jednak najbardziej do gustu przypadł mi Hi Baby, bo to taki odcień różu, który często noszę latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowy jest po prostu przepiękny - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tej marki, ale bardzo podobają mi się kolorki które wybrałaś,zwłaszcza pomarańcz :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki mają obłędne <3 Nie znam tych lakierów, ale być może dlatego, że nie robię hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory są bardzo ładne, takie wyraziste <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię lakiery do paznokci. Mają piękne kolory <3 Efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za hybrydami. Wolę tradycyjne lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger